Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Sunnuntaina, 26. syyskuuta, 2004 - klo 23.04: | | Miten muut SDL pelit (tietysti ne portatut tiedän kyllä ettei kaikki automaagisesti toimi) toimimaan kuin OpenTTD ? eräätkin vaikuttaa kivoilta mutta pika kokeissa (2kpl) en saanut muita ainakaan vielä toimimaan ja ikävää kun jakavat niitä tgz paketteina. PS. monetkin vaikuttaa ihan kokeilun arvoiselta.
|
itix
| Sunnuntaina, 26. syyskuuta, 2004 - klo 23.26: | | No mitä pelejä olet koittanut? Yleensä suurin ongelma on 3D tai puuttuvat datafileet.
|
JPQ
| Sunnuntaina, 26. syyskuuta, 2004 - klo 23.34: | | itix: tuxpuckiin en datafileitä löytänyt. Ja noin suunnilleen kaikkia http://sdl.innoidea.hu/ täältä mielestäni tosin olen laiskahko yrittäjä ja datafileet tosiaan voinee olla ongelmani nimi saisi vaan olla kunnon linkit niihin tuxpuckin kotisivun löysin mutta ainakaan voyager/aweb selaimin en äkkiäkään löytänyt datafileitä. eräätkin tekstit on niissä nähtävästi mustalla pohjalla mustaa. PS. cubea seuraavaksi yritän vaikka ei ole kuin Radeon 7000 jonka käytöstä 3d näissä en tiedä mitään eli toimiiko vai eikö..
|
itix
| Sunnuntaina, 26. syyskuuta, 2004 - klo 23.41: | | TuxPuckin pitäisi toimia suoraan. Onko sulla powersdl.library kopioituna LIBS:iin? Kopioi se vaikka OpenTTD:n hakemistosta. Tietysti olisit voinut tarkistaa myös SnoopDossilla missä vika :-)
|
JPQ
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 0.03: | | itix: joo nyt toimii tuxpuck eikun muihinkin vinkkejä...... edes siihen miten tgz,tar paketit saisi kivemmin auki kun niillä komentorivi työkaluilla jotka ei ole yhtä mukavia kuin LHA.
|
JPQ
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 12.45: | | flobopuyo bugaa graffassa ainakin 24bit tilassa että mitähn pitäisi tehdä. Ja osassa grafiikkaa näkyy värit oikein mutta sekin vähän on arviolta 2-3 kertaa pystysuunnassa litistynyttä.
|
Ibe U
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 14.36: | | Mulla järestään värit sekaisin. Nykyään kun on kotona ohjelmaa sen verran että ei kerkeä samalla tavalla etsimään vastauksia ongelmiin. Eli jos jollain olis vihjeitä noihin väri ongelmiin ja jos on jotain keinoja nopeuttaa pelejä.
|
miksuh
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 17.06: | | On siihen ratkasu, SDL_Imagea kääntäessä AmigaOS:lle/MorphOS:lle ei pidä kädettää Ja lisäks pitää linkata siihe tarpeeks uudet libraryt mukaan.
|
JPQ
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 17.33: | | miksuh: minkä tyylin kädetys on kyseessä ?
|
itix
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 17.42: | | JPQ: Toi flobopuyo toimii uusimmalla powersdl:n kehitysversiolla, mutta juuri nyt en kyllä mielelläni laittaisi uutta versiota jakoon. Osa noista porttauksista on muuten linkattu staattisesti jollakin _todella_ vanhalla SDL-versiolla ja toimivat sen mukaisesti (esim. lTris).
|
miksuh
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 17.55: | | Ongelmia näkyy nimenomaan tuottavan se SDL_Image. Mä käänsin kokeeksi itselleni jokuaika sitten sillosen uusimman SDL_imagen ja väriongelmat katos kun linkkasin ton SDL_Imagen omiin ohjelmiini. Käytin muistaakseni suht uutta/uusinta libpng:tä jne ton kääntämiseen. Joskus olen harmitellu sitä, kun mulla monissa SDL ohjelmissa harmaasta tuli jostain syystä sinertävä. Seki ongelma katos tolla SDL_Image versiolla. Myöski esim Dossizolassa meni muiden kääntämällä SDL_imagella värit iha sekasin, mutta ei mun versiolla. Lisäksi tuntus että toi nopeutuki hiukka Mitään ihmeellisiä muutoksia en tehny, SDL_Image kääntyy ainaki lähes suoraan muistaakseni. JPQ: kuha sanoin ettei pidä söheltää mitää Kun en ole ihan varma oliko niissä muissa SDL_image versioissa jotain enempiki vikaa.
|
JPQ
| Maanantaina, 27. syyskuuta, 2004 - klo 21.22: | | itix: jaksan jonkin aikaa odottaakin kunhan et laiskotetele välillä jos on tekosiasi.
|