Kirjoittaja |
Viesti |
Jupp3
| Maanantaina, 12. heinäkuuta, 2004 - klo 15.12: | | Osoitteesta http://sdl.innoidea.hu on saatavilla MorphOS-portti SDL modplayerista. Pikaisen testin perusteella tuntuu soittavan ainakin S3M:t, XM:t ja Midit (Timidityn tiedostojen asennuksen jälkeen, lue readme) hyvin.
|
Tero
| Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 12.48: | | Öh ? Mitä järkeä tossa on ? En oikein käsitä, miksi joku modiplayeri pitäs tehdä SDL:llä. Onhan se SDL kiva, mutta joku järki nyt pitäs pitää siinä millasta ohjelmaa sillä tehdään, tai mitä kannattaa portata. Eiköhän Amigallekin ole ihan tarpeeksi modiplayereita ilman jotain SDL-versiotakin. Tulee tunne, että tyypeillä on nyt liikaa prossutehopa käytössä, niin pitää kehittää jotain ylimäärästä tekemistä koneelle, eli käytetään raskaamapaa SDL-versiota
|
Piru
| Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 13.59: | | Tero: Siksi että GUI on identtinen joka platformilla. Siksi että porttaaminen on triviaalia koska ei GUI koodia ei tarvitse kirjoittaa tyhjästä. Siksi että harva vanhoista modiplayereistä toimii AmigaONEssa tai Pegasoksessa.
|
JPQ
| Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 14.43: | | Piru: hyvä kun jaksoit selittää ettei minun tarvinnut. Kaikki: SDL:än ideahan on porttavuus eikö ? minusta on jos olen väärässä korjata saa.
|
itix
| Tiistaina, 13. heinäkuuta, 2004 - klo 17.15: | | MorphOS:n SDL on maailman parhaimpia eikä kuluta juuri lainkaan prossutehoa
|
miksuh
| Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 12.13: | | Mistäs muuten löytyy MOS:n powersdl.libraryn sorsat ? SDL on LGPL:ää, eli myös powesdl.library on LGPL:ää. Vois kattoa kääntykö toi kuinka helposti AmigaOS:lle.
|
miksuh
| Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 12.35: | | Hmm bongasin tämmösen MorphZobnesta kun googlella hain powersdl.librarya: "...For sdl, well Even if itix` Powersdl becomes better..." itix: Onks toi library sun tekemä ? Jos on, ni viittisiks LGPL:n mukasesti heittää ne uusimman version sorsat mulle sähköpostilla Tietty siihen liittyvä SDK kama myös.
|
itix
| Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 13.16: | | Joo olen koodannut/fixannut MorphOS:n SDL:ää (muistaakseni sisältää sorsat että binäärin) jo muutaman kuukauden. Mut laitan sorsat sähköpostilla heti tämän viestin jälkeen. SDK:ta tai muita sorsia mulla ei ole. [Edit: Linkki. --Moderaattori]
|
miksuh
| Perjantaina, 16. heinäkuuta, 2004 - klo 13.31: | | Tänks
|
|