Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 5.45: | | Miten paljon sinulla on muistia Pegasos/Pegasos2 koneessasi ? entäs sitten kun MorpOS on latautunut ?
|
Jope
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 10.07: | | 128MB, hyvin riittää perus-surffiin yms. Vapaaksi tais jäädä jotain 57MB? Nyt ei ole Pegasoksessa radeoonia, niin en saa Mossia käyntiin. PLZ, Vesa-ajurit 1.5:seen jooko?
|
itix
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 14.26: | | VESA-ajurit, ööh mitkä?
|
Jani Kuituniemi
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 19.03: | | Siis viekö MorphOS tosinaan noin jumalattomasti muistia (~70MB) pelkästään pystyyn boottaamiseen?
|
hooligan/dcs
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 19.27: | | Mulla vie puhtaan bootin jälkeen 23mb muistia. - levybuffereihin menee mega - wbstartupin commodityt: TranspoClock MiamiDX StatLine PegasosMixer Blanker MUI, taustakuva, starttipaneelit ja JIT ym. sellaset vie tottakai omansa.
|
Jope
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 22.34: | | Itix: mikä vain näytönohjain toimimaan morphosissa. Matrox-ajurit kelpaavat myös.
|
Joanna
| Torstaina, 3. kesäkuuta, 2004 - klo 23.23: | | Jani: ei lähellekkään.. tietty taustakuvat, screenit itkkunat yms tauhka vie paljon enemmän muistia kuin vanhassa Amigassa (enemmän värjä ja resoluutiota => enemmän muistia). Itse ohjelmakoodi on jonkinverran isompaa, eikä minulla ole siitä mitään tarkkaa lukua mutta muistelisin että yleinen arvio että PPC koodi on noin 1.5-2* sen mitä 68k koodi.
|
Jani Kuituniemi
| Perjantaina, 4. kesäkuuta, 2004 - klo 0.19: | | *Phew* hyvä kuulla että tuohon lukuun sisältyy myös muutakin tavaraa. Kuulostaa tuo silti aika suurelta kun on tottunut ~3MB muistin kulutukseen bootin jälkeen WB:ssä idlatessa Josko sitä vaihtaisi yhden SGI:n Pegasokseen..
|
|