Kirjoittaja |
Viesti |
Jupp3
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 16.13: | | "ProTracker II is the official follow-up to the original family of sound trackers (SoundTracker / NoiseTracker / ProTracker), under development." Suggestions are welcome, please email the author at: ruben@amiga.org Supported platforms Pegasos/MorphOS PC/Windows (To be confirmed: AmigaOS4, AROS) Seuraavasta osoitteesta lisätietoja (ja screenshot): http://www.kiritsu.com/protracker/
|
JPQ
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 16.26: | | Tosi kivaa. Sitten vaan joku tekemään MorphOS deluxepainttia.
|
miksuh
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 16.37: | | JPQ: Semmonen pikkuongelma, ettei Deluxepaintista taida olla sorsia levityksessä Muutenkin se varmaan on tehty assylla, eikä iinä ole RTG-tukea. Eli lienee helpompaa tukea näitä uudempia softia.
|
hooligan/dcs
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 16.52: | | Suggestion 1: hommatkaa ekana joku osaava ihminen tekemään skinit.. toi on karseata katseltavaa. Mitenkähän DigiBoosterin kanssa.. koskahan päästään testaamaan.
|
Jupp3
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 17.32: | | JPQ & miksuh: Tietääkseni Deluxe Paint V toimii MorphOS 1.4:llä Todistusaineisto: http://www.morphzone.org/modules/myalbum/photo.php?lid=82 Sitäpaitsi luulisin, että olisi helpompaa alkaa tekemään uutta piirto-ohjelmaa haluttujen ominaisuuksien perusteella kuin porttaamaan Assembler-koodia (Edellyttäen että sen edes saisi)
|
miksuh
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 17.51: | | Jupp3: Niin mutta toimiiko se Pegasoksella, vai vaan Classic Amigalla MOS:n alasuudessa? DPaintissahan ei pahemmin sitä RTG tukea ollut.
|
Joanna
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 17.56: | | Saatan olla väärässä mutta käsittääkseni Dpaint V:ssä oli sentään jo jonkinlainen RTG tuki.. se että oliko se koskaan riittävän toimiva. No, itse en voi arvioida kun en ole koko versiota koskaan nähnyt.
|
Jupp3
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 18.20: | | miksuh: Sori, unohdin mainita, että toi oli testattu Pegasoksella...
|
JPQ
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 20.28: | | miksuh: puhuin "conseptista" enkä softan uudesta versiosta eli deluxe paint/personal paint/brilliance klooni on se mitä tarkoitan. Eikä minustakaan koodi ole jaossa. Ja sitä paitsi ainakin kait 4.5 deluxe paint on C:tä minun mutulla.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 20.29: | | miksuh&muut: toki parannuksiakin samaan perus ideaankin saisi olla.
|
itix
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 20.37: | | ProTracker II? Eikös PT 3 ollut parempi
|
JPQ
| Keskiviikkona, 3. joulukuuta, 2003 - klo 21.18: | | itix: hyvä vitsi jos oikein ymmärsin mutta kyllä 2.1a on paras edelleen ongelmineen. Ja surkein lienee 4.0 sitä en saanut kait koskaan kunnolla toimimaan.
|
hooligan/dcs
| Torstaina, 4. joulukuuta, 2003 - klo 8.14: | | Kaikkihan nuo on olleet yhtä huonoja. All hail OctaMED
|
JPQ
| Torstaina, 4. joulukuuta, 2003 - klo 10.41: | | hooligan: eivätkä ole toi 2.1a on paras mutta kyllä minäkin olen itse Octamed Sound Studio mies jos trackeria haluan.
|