Kirjoittaja |
Viesti |
jap
| Maanantaina, 20. elokuuta, 2007 - klo 23.42: | | Onko jollain kokemusta siitä, miten salatun postin lähetyksen ja vastaanoton saa toimimaan SimpleMailissa? Mielestäni olen väännellyt kaikki asetukset kohdalleen palveluntarjoajan (DNA) ohjeiden mukaan, mutta SimpleMail vain herjaa posteja haettaessa/lähetettäessä. AOS4:n mukana tullut amissl on käytössä (v3.7).
|
jPV
| Tiistaina, 21. elokuuta, 2007 - klo 18.56: | | SimpleMail vaatii muistaakseni amissl 1.x:n eikä toimi uudemmilla. Hae tuolta v1. Se ei korvaa v3:a, vaan ne voivat olla rinnakkain. Mulla toimii kyllä SimpleMail salattuna eli eiköhän se siitä
|
jap
| Keskiviikkona, 22. elokuuta, 2007 - klo 17.23: | | Postien hakeminen alkoi toimia, mutta lähettäessä SimpleMail jää vain odottamaan yhteyttä palvelimeen eikä saa posteja lähetettyä. Lopulta tulee sitten virheilmoitus "Service not ready".
|
jPV
| Keskiviikkona, 22. elokuuta, 2007 - klo 18.06: | | Onks siellä smtp-palvelimella varmasti mahdollisuus lähettää myös salattuna? Useimmiten lähettäminen kuitenkin toimii salaamattomanakin, vaikka noutamiseen vaadittaiskin salaus... kokeile lähettää ilman salausta?
|
jap
| Torstaina, 23. elokuuta, 2007 - klo 0.18: | | On. Testasin Mäkin Maililla ja salattu lähetys toimi. Palveluntarjoajan ohjeissa sanottiin salatusta lähettämisestä näin: "Tunnistautuminen on pakollinen. Tuettu tunnistuskäytäntö on LOGIN AUTH." Olen ruksannut SimpleMailissa kohdan "Use SMTP AUTH" ja täyttänyt tunnus- ja salasanakentät. Olisiko ongelma tuossa tunnistuskäytännössä - LOGIN AUTH ei ole sama käytäntö kuin SMTP AUTH? Portin olen vaihtanut 25:stä 465:ksi ohjeiden mukaan. Salaamaton lähetys toimii SimpleMaililla, mutta olisi kiva saada salattu lähetys toimimaan.
|
|