Kirjoittaja |
Viesti |
PR
| Lauantaina, 7. tammikuuta, 2006 - klo 15.20: | | Mihinkähän osastoon työnnän ton NListree.mcc:n kun ohjelma valittaa sitä vaikka se on MUI:n Libseissä missä kaikki muutkin .mcc:t? Uuden version kävin jo hakemassa. Thanks jos tiedätte. PR
|
JPQ
| Lauantaina, 7. tammikuuta, 2006 - klo 19.38: | | Asiaa sivuten miten ihmeessä 0.28 Simplemailin saa ladattua MorphOSille ja Classic Amigalle linkit näyttäis taas olevan html dokumentteihin jotka nimetty kuin lha paketit joten ongelmia tulee. Myös OS4 ohje olisi hyvä sitä tarvitsevalle itse en ainakaan vielä tarvitse.
|
itix
| Lauantaina, 7. tammikuuta, 2006 - klo 19.46: | | Siellähän se on sourceforgessa. Sun täytyy valita joku mirrori (mahdollisimman läheltä tietysti) ja vasta sitten se alkaa downloadaamaan. Tosin eilen sf.netin download oli rikki johonkin aikaan, mutta tänään näyttäs toimivan... (porukka saisi kyllä opetella käyttämään aminettiä...)
|
JPQ
| Lauantaina, 7. tammikuuta, 2006 - klo 21.52: | | itix: HUOH: niin niin jos valitsen downloads sivulta fileen se lataa htmlän jossa on lataus linkit mutta fileen pääte on LHA ja kun muutan HTML niin nuo mirrorin valinta linkit on rikki osoittavat suhteessa nykysijaintiin eivät absoluuttiseen nettisivuun. (osoittavat ram diskille jos laitanfileen sinne esimerkiksi) Eli ymmärrätkö nytkään ongelmaa jos et niin voi itku.
|
itkijä
| Lauantaina, 7. tammikuuta, 2006 - klo 22.07: | | itkee
|
PR
| Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 10.19: | | Toimiihan tuo. Siis Workbench:Mui/Libs/Mui/ sinne se file. Tais vaatia vaan resetin kun kone on yhtäjaksoisesti ollut päällä ja sitä ei välillä ymmärrä vaan resetoida;) Sorry vaan turhasta haloosta. Nyt toimii.
|
JPQ
| Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 12.58: | | Mun ongelma ei vielä rakennut jo sanotusta hölmöydestä sivulla...
|
Jupp3
| Maanantaina, 9. tammikuuta, 2006 - klo 23.42: | | >niin niin jos valitsen downloads sivulta fileen se lataa htmlän jossa on lataus linkit mutta fileen pääte on LHA ja kun muutan HTML Öh, miksi muutat osoitetta? Etkö haluakaan sitä lha-pakettia? Mulla downloadia klikatessa tulee lista servereistä, joilla kyseinen tiedosto (nimi url:n perässä) on. Kun valitsen serverin, niin seuraavalla sivulla on suora linkki lha-tiedostoon, joka avautuu automaattisesti hetken kuluttua (toimii myös ainakin awebilla) Eli ei mulla ainakaan mitään ongelmaa ole, eikä osoitetta tarvi missään tilanteessa muuttaa (Oletko varma, ettei ongelma tule juuri tämän muutoksen takia?) Jos et saa vieläkään toimimaan, niin pistätkö linkin tiedostoon, jota yrität hakea.
|
JPQ
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 0.24: | | Tältä sivulta kun klikkaan listan yläpään linkkejä (MorphOS,AmigaOS3 Simplemailin paketteja) niin se lataa HTML dokumentin jonka pääte on LHA. http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=15322
|
JPQ
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 0.26: | | Tuossa dokumentissa olisi lataus linkit mutta kun otan selamella tuollaisen HTMLän auki niin linkit on rikki.
|
itix
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 2.58: | | Ei se mitään vaikka tiedoston pääte on .lha, siinä on ?download perässä. Se kertoo, että haluat ladata tuonnimisen tiedoston ja sf.net antaa listan palvelimista. Valitse niistä joku niin se alkaa lataamaan. Toimi mulla.
|
hooligan/dcs
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 6.32: | | Jees. Ainakin Dublinin mirrori toimii ok.
|
JPQ
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 11.25: | | itix: eipä täällä ainakaan. MorphOSin voyagerilla kokeilen vielä Awebia ja classic amigalta olevaa ikivanhaa IBrowsea josko auttaa.
|
JPQ
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 16.50: | | Että on TODELLA SURKEA tämä MorphOSin mukana tullut Voyager näyttäis että AWeb latasi ok. SUORASTAAN RIKOLLISEN SURKEA.
|
itix
| Tiistaina, 10. tammikuuta, 2006 - klo 20.28: | | Latasin kokeeksi Voyagerillä ja toimi silläkin.
|