Kirjoittaja |
Viesti |
Jon
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 13.28: | | Asialla C++-velho Steve Solie. http://www.antigrain.com/ "Anti-Grain Geometry (AGG) is an Open Source, free of charge graphic library, written in industrially standard C++. The terms and conditions of use AGG are described on The License page. AGG doesn't depend on any graphic API or technology. Basically, you can think of AGG as of a rendering engine that produces pixel images in memory from some vectorial data. But of course, AGG can do much more than that. The ideas and the philosophy of AGG are: * Anti-Aliasing. * Subpixel Accuracy. * The highest possible quality. * High performance. * Platform independence and compatibility. * Flexibility and extensibility. * Lightweight design. * Reliability and stability (including numerical stability). Below there are some key features (but not all of them): * Rendering of arbitrary polygons with Anti-Aliasing and Subpixel Accuracy. * Gradients and Gouraud Shading. * Fast filtered image affine transformations, including many interpolation filters (bilinear, bicubic, spline16, spline36, sinc, Blackman). * Strokes with different types of line joins and line caps. * Dashed line generator. * Markers, such as arrowheads/arrowtails. * Fast vectorial polygon clipping to a rectangle. * Low-level clipping to multiple rectangular regions. * Alpha-Masking. * A new, fast Anti-Alias line algorithm. * Using arbitrary images as line patterns. * Rendering in separate color channels. * Perspective and bilinear transformations of vector and image data. * Boolean polygon operations (and, or, xor, sub) based on Alan Murta's "
|
hooligan/dcs
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 14.16: | | Tuo on portattu myös MorphOS:lle jonkun polakin toimesta.. muistelisin siitä keskustelua jonkun viikon takaa irkki-kanavalla.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 14.39: | | Spämmäämpä tähän semmoisenkin havainnon että about puolenkymmentä SDL peliporttausta on viimeisen perin viikon aikana tullut AOS4:lle, mutta kukaan ei edes viitsi niistä ANN:n postata (postaisivat edes intuitionbaseen). Ja FPSE näyttäisi olevan saamassa Warp3D tuen ja ja... Kun laskee mukaan sen DOpus uutisenkin niin ihan mukavaa developer puolen virkistelyä, kuitenkin. Tuossa antigrainijutussa on siistiä että AmigaOS on selkeästi supportoitu nuilla antigrainin sivuillakin.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 14.41: | | Ote antigrainin uutisista: " * October 26, 2004 Update. o AGG has been tested on AmigaOS. Many thanks to Steven Solie, http://www3.telus.net/public/ssolie When building on AmigaOS 4.0 or higher type the following for instructions on what targets are available. make -f Makefile.AmigaOS To just build and install AGG into the standard AmigaOS SDK ready for use type: make -f Makefile.AmigaOS install If you just want to build one demo (e.g. lion) use: make -f Makefile.AmigaOS bin/lion o Added binaries for AmigaOS to the Demo page"
|
miksuh
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 14.42: | | Jon: Jeh, näin ton uutisen AW.net:ssä jokunen viikko sitten, ihan mielenkiintoselta vaikuttaa kyllä.
|
miksuh
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 14.52: | | Jaa näköjään tullu tosiaan uusi uutinen tohon liittyen. Mutta tosiaan muutama viikko sitten lueskelin tosta ekan kerran.
|
itix
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 15.23: | | No SDL-portit ovat niin triviaaleja ettei niitä ehkä kannata aina joka saitille postata. Parhaimmillaan se ei vaadi lainkaan ohjelmointitaitoja - useimmiten riittää pelkkä configure && make. Helppo portattavuus onkin SDL:n hienoimpia ominaisuuksia.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 15.35: | | Vaikka onkin offtopic missähän MorphOS portti on? ja ööh jollette tiedä niin millähän sanoilla hakis...
|
itix
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 15.52: | | JPQ: Kysypä Kronokselta. Tai vaihtoehtoisesti imuroit sorsat ja käännät itse. Tässä ohjeet: "As I said compiling the lib was just renaming Makefile.in.Linux to Makefile.in.MorphOS, putting the includes where they will be found and typing "make"."
|
JPQ
| Keskiviikkona, 27. lokakuuta, 2004 - klo 16.49: | | itix: aha voisi itse koestaa ei tunnu ylettömän pahalta.
|
|