Kirjoittaja |
Viesti |
Amigisti
| Torstaina, 19. kesäkuuta, 2003 - klo 9.47: | | Jos haluan ruveta kehittämään pelejä AmigaDE:lle, mitä minun pitäisi tehdä? Mitä pitää hankkia ja mitä papereita täyttää ja mihin lähettää?
|
itix
| Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 1.04: | | Kai varmaan ensiksi täytyy hankkia DE-player (Windows/Linux) ja software development kit.
|
Janne
| Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 5.12: | | Eikä niitä kai vieläkään saa playerille tms. julkaistua ilman että allekirjoittaa SDK:n Amigan kanssa? Amiga taitaa pitää julkaisusoftien avaimia edelleen käsissään? Joten jos "AmigaDE":n SDK:n hankkiin niin sillä voi tehdä softaa jota voi ajaa vain SDK:lla tai Tao:n intentillä sitten... Tämä oli ainakin tilanne jokin aika sitten vielä. En sanottavasti suosittele. Java rocks.
|
JPQ
| Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 8.07: | | Janne: C Rocks.(ei siis C++) PS. Minä olen tosissani eihän porttaus luokka ole samaa mutta...
|
KimmoK
| Tiistaina, 24. kesäkuuta, 2003 - klo 8.27: | | @Amigisti NDA sopimus löytyypi amigadev.net:stä, sen kun kirjoittaapi niin saapi sisäpiirin helpit (en tiiä hyötyiskö niistä mitään). Vanhaa SDK:ta on myynnissä siellä täällä. Taitaa olla amiga.com kaupassakin myynnissä. En tiiä hyödyttääkö ostaa täsä vaiheessa. intent opetteluun riittäisi Tao-groupin ADK, joka sisältää suurimman osan Amiga SDK:n sisällöstä. Ei ehkä aivan kaikkia työkaluja, mutta kumminkin (ja vieläpä molemmat linux ja windows versiot samalla CD:llä). Itse sain moisen rompun digital magazinen kylkiäisinä, ehkä semmoisen vois nytkin saada tao-groupilta kyselemällä. AmigaDE kehitelyhommiin vastannee amigalla Gary Peake ( gary@amiga.com ). Mutta kuten jo sanottua, Amiga Inc:llä menee sen verran surkeasti tuolla DE rintamalla ettei ehkä kannata kauheasti siihen laittaa effortia, mieluummin vaikka perus intentiin. btw. intentissä rokkaa kaikki ohjelmointikielet. ;P
|
Markus
| Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 23.09: | | Amiga Inc.:n developer-sivustoa on päivitetty, missä kerrotaan, miten pääsee AmigaDE-developeriksi.
|
Jon
| Torstaina, 24. heinäkuuta, 2003 - klo 23.22: | | Johan tuo on aikakin *really evil grin*
|
|