Kirjoittaja |
Viesti |
Pekka Nissinen
| Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 22.34: | | Tuskin kukaan voi käsi sydämmellä sanoa nykyisen OS3.9:n Reaction:in olevan mikään kaunis kyhäelmä. Onneksi OS4:n pitäisi tuoda tähän hieman parannusta. Kuten varmaan osa on jo huomannutkin, virallisista OS4-kuvaruutukaappauksista (http://os.amiga.com) voi jo saada jonkinlaista osviittaa siitä, mitä luvassa tulee olemaan. Kuitenkin päätin itse kyhäillä omia, ehkä hieman maanläheisimpiä esimerkkejä, joten asiasta kiinnostuneet käykää tarkastelemassa osoitteessa - http://personal.inet.fi/cool/pekosbil/os4reaction.html -
|
Jon
| Maanantaina, 16. syyskuuta, 2002 - klo 23.53: | | Hienoja! Eiköhän myös ikkunoihin saada uutta ilmettä kun Intuition laitetaan uusiksi. Lisäksi ilmeisesti ikonien parissa työskentelee parikin arvostettua artistia
|
jPV
| Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 0.37: | | Mitäs eroa noilla on 3.9:n reactioniin verrattuna? En mä ainakaan huomaa mitään.. ainakaan neljässä päällimmäisessä kuvassa. Ja hirveet Birdien default patternit, joista ei edes tekstit näy Ja sitte kun kritisoimaan lähdettiin, niin ton sivun fonttien väri ois hyvä olla joku muu kuin musta, kun taustaväri on noin tummaa.. ei saa mitään selvää Ainakin vanhalla ib:llä värit näkyy tollasina.. jollei toi sitten ole tehty jollain hienolla M$-html:llä...
|
Pekka Nissinen
| Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 9.10: | | No juu, tuo sivu oli mun ensimmäinen mitä oon koskaan tehny ja jouduin vielä lisäks tekemään sen hirveellä kiireellä! (ja vielä tuolla M$ html:llä) Nyt kun kattelen sitä sivua tällä koulun koneella, niin pakko todeta, että tuo tausta on kyllä liian tumma eli teksti varsin vaikealukuista. Korjaan asian heti kun ehdin. No ei ne nyt ihan "default patternit" ole, olen muistaakseni niitä hieman muutellut... Mutta eihän ne voi kaikkia miellyttää eikä niin ollut tarkoituskaan, noiden kuvien "tarkoitus" oli vain (ainakin yrittää) osoittaa eroja OS3.9:n ja tulevan OS4:n Reactionin välillä. Eli noista kuvista nuo vasemman puoliset ovat noita suoria kuvaruutukaappauksia OS3.9-koneestani ja nuo oikeanpuliset niitä "väsättyjä" OS4 versioita. Lisään kyllä tekstiselitteet noiden kuvien alle kunhan ehdin!
|
Pekka Nissinen
| Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 9.12: | | Mutta jos jollakulla on vinkkejä miten parantaa esim. noiden kuvien/sivun ulkoasua, ikkunoiden taustoja yms. niin pistäkää meiliä tulemaan niin yritän korjailla asiaa kykyjeni mukaan!
|
JPQ
| Tiistaina, 17. syyskuuta, 2002 - klo 16.50: | | Minä luulen että multa voisi löytyä muutama tausta patterni jossain välissä. Jotka ehkä menee muutenkin jakoon.
|
|