Kirjoittaja |
Viesti |
Amigisti
| Perjantaina, 13. tammikuuta, 2006 - klo 15.07: | | Voi hemmetin hemmetti. Macillä ei ole yhtään kunnollista selainta missä voisi toimia kaikki samat toiminnot kuten PC:llä. Esimerkiksi Wysiwyg-pohjaiset web-lomakkeet EI toimi. Hemmetti kun kone maksaa ensin miljoonan ja sit kuitenkin tarvii PC:tä käyttää kun haluaa nettiä selata. Argh! Argh!
|
Joanna
| Perjantaina, 13. tammikuuta, 2006 - klo 15.18: | | Jos ne ei toimi oikein Macin Firefoxilla niin luultavasti ne ei toimi 'oikein' kuin IE:n tietyllä versiolla.. jolloin taas ongelma on niiden tekijässä..
|
| Perjantaina, 13. tammikuuta, 2006 - klo 19.06: | | Ja IE:tä ei todellakaan kannata käyttää kuin hätätapauksissa.
|
Joanna
| Lauantaina, 14. tammikuuta, 2006 - klo 1.07: | | MIelipiteeni on että jos joku kaupallinen tms. saitti ei toimi 10% selaimista (niiden aktiivisen ja tietävien 10%) eli firefoxilla niin silloin sen tekijällä ei ole kiinnostusta sellaisin asiakkaisiin johin katson kuuluvani. Ja silloin ainakin minulla tulee erittäin kriittinen asenne siihen että kannattaako niille yleensä rahojaan antaa tms.
|
Jon
| Lauantaina, 14. tammikuuta, 2006 - klo 12.54: | | Itse en ole IE:tä käyttänyt kuin siellä Microsoftin update-sivustolla ja hyvin olen pärjännyt pari vuotta. Kyllähän sitä monenlaista web"masteria" maailmaan mahtuu.
|
Jani Kuituniemi
| Lauantaina, 14. tammikuuta, 2006 - klo 14.25: | | Kyllä itse ainakin Macilla tulee käytettyä sitä omaa Safaria. Ihan kelpo selain. On mulla asennettuna Operakin sitten niitä varten, jotka ei sillä toimi. Noilla kahdella on pärjännyt varsin hyvin.
|
Amigisti
| Maanantaina, 16. tammikuuta, 2006 - klo 12.55: | | Miten on selitettävissä että PC:n Firefoxilla jokin toimii mutta ei Macin Firefoxilla?
|
JPQ
| Maanantaina, 16. tammikuuta, 2006 - klo 14.32: | | Amigisti: jos se käänetään jostain alusta spefisiseksi käännetyistä palikoista joista osa on "rikki". Näitä palikoita mitä tarkoitan vaikka LibPNG,ja moni muu. Tosin alusta spefisiä en osaa nimetä nyt.
|
itix
| Tiistaina, 17. tammikuuta, 2006 - klo 17.39: | | Macin Firefox voi olla vanhempi kuin PC:n.
|