Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 15.22: | | Eli tiedättekö mikä on Toppo ? Minä tiedän mutta kysyn silti koska haluan tietää kuinka moni tietää sen.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 29. kesäkuuta, 2005 - klo 23.16: | | Ja ongelma mitä ratkotaan on se että onko tosiaan niin että vain pieni osa suomalaisista tietää sen.
|
allu
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 1.41: | | No Amigisteista ei ainakaan tunnu tietävän kukkaan...
|
Jope
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.11: | | Topinoja, eli ruotsalaisittain Toppo on kaatopaikka Turun laidalla. Does this answer your question, Abu?
|
densho
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.46: | | No tässähän se Toppo itse: http://www.aciprensa.com/Cardenales/images/toppo.jpg
|
Marq
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.49: | | Google-haun perusteella se on tuommoinen italialainen rauniolinna. Muistan korvapuikkoja sanotun topoiksi joskus.
|
rrebel
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 13.51: | | Meilläpäin pohojosessa korvapuikkoja sanottiin topsoiksi.. Ja Toppohn on tietty Kumikamaliyhtyeen jäsen!
|
JPQ
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 14.14: | | No varmasti oikeita vastauksia nämäkin ja riittänevät otannaksi tällä erää mutta se mitä minä hain on kasvi. Ei tosin kasva suomessa mutta kukaan ei sitä ole vaatinutkaan.
|
Jon
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 16.54: | | Vaikeahan sitä on toki tietää, jos ei Suomessa kasva Hyvä jos voikukan ja nokkosen erottaa.
|
JPQ
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 18.06: | | Jon: auuts jos noi menee sekaisin. ja kasvaa jo ruotsissa jollain alueella ja tanskassa. Ja kyllä ulkolaisetkin kasvit pitäis jotenkin tuntea edes nimeltä. Tokihan googlekaan ei tuota tunne mutta eipä löydy sillä kaikkea muutenkaan.
|
Jon
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 18.27: | | Öhöm. Wikipedian mukaan eri kasvilajeja on suhteellisen pelottava määrä, joten taidan jättää niiden osaamisen muille ihan suosiolla ;) http://fi.wikipedia.org/w/index.php?title=Special%3ASearch&search=kasvi
|
JPQ
| Torstaina, 30. kesäkuuta, 2005 - klo 19.04: | | Jon: niin on. Ja ei kaikkia tietenkään sanoin huonosti.
|