| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 TSK

| http://www.daskeyboard.com/| Torstaina,  16. kesäkuuta, 2005 - klo 0.14: |  | 

|  |       
 Joanna

| Hmm.. saakohan tuosta skandiversiota| Torstaina,  16. kesäkuuta, 2005 - klo 0.20: |  | 

|  |       
 TSK

| Joanna: HIH LOL| Torstaina,  16. kesäkuuta, 2005 - klo 2.42: |  | 

|  |       
 Seppo

| Joanna: Eikös se vain ole oikeasta key mapistä kiinni?  Paras fiitseri minusta tuossa on nuo "force feedback" tyyliset näppäimet, tuossa et paina NumLockia vahingossa päälle...| Torstaina,  16. kesäkuuta, 2005 - klo 15.10: |  | 

|  |       
 fragment

| Jos se on paras feature niin kannattaa mielummin harkita KeyTronicin ErgoForcea. Ainoa ero noissa näppiksissä on hatut. Ja tietty hinta ja takuu.| Perjantaina,  17. kesäkuuta, 2005 - klo 7.15: |  | 

|  |       
 TSK

| Saahan noi kirjaimet raaputtaa pois omastakin näppiksestä tai peittää eristysnauhalla.| Perjantaina,  17. kesäkuuta, 2005 - klo 18.53: |  | 

|  |       
 Jope

| Keytronicit on parhaita näppiksiä! :-)| Torstaina,  30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.14: |  | 

Nyt tosin töissä on näitä HP:n versioita, mutta sama tuntuma, sama key pitch, sama valmistaja. :-)

Ergoforcella on muuten mukavan jännä kirjoittaa, se on aika hyvin onnistunut se kalvon jäykkyyden tasapainotus. Itse en valitettavasti Ergoforceja omista, sillä harrastan vaan näitä Windows-napittomia Keytronicceja.

|  |       
 Marq

| Käsittämätöntä tuubaa oli ainakin duuniin koneen mukana tullut bulkki-Keytronic. Taikinainen tuntuma ja hukkasi painalluksia. SGI:n tietyn aikakauden PS-näppikset on parhaita vastaan tulleita.| Torstaina,  30. kesäkuuta, 2005 - klo 12.55: |  | 

|  |       
 TSK

| Näppisten paremmuudesta kun puhutaan niin kaiholla muistelen ensimmäisiä A500:sia. Niillä kirjoitti kuin itsestään ! Ei tää mun Keytronic:cikaan hassumpi ole.| Torstaina,  30. kesäkuuta, 2005 - klo 23.41: |  | 

|  |       
 Wizor

| Logitech:n UltraX Flat tällä hetkellä käytössä ja vielä ei ole parempaa ollut itsellä. Mahtava tuntuma, kevyt painella ja hiljainen!  Toki vaatii hieman totuttelua ns. "läppärimäisyytensä" takia.| Perjantaina,  1. heinäkuuta, 2005 - klo 7.08: |  | 

Tuo vaikuttaisi kyllä hauskalta myös! Eikä olisi väliä onko valot päällä huoneessa tai ei ;)

|  |       
 Thoriel

| Wizor: Haa, itse sijoitin jokunen kuukausi sitten samaan näppikseen, kun tympäännyin norminäppisten vikinään ja kitinään ajan myötä. Aivan rok värkki!| Perjantaina,  1. heinäkuuta, 2005 - klo 8.42: |  | 

|  |       
 Jope

| Kukapa sitä muutenkaan näppäimiä katsoo, kun kirjoittelee.. Turhaan hidastaa vaan sellainen.| Torstaina,  7. heinäkuuta, 2005 - klo 22.20: |  | 

Marq, KT-2001:n tyylinen keytronic on ainoa, jota voin itse tukea, ne muut pienemmät mallit on tuntumaltaan ihan kamalia.

|  |