Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 2.59: | | oliko htmlässä tälläinen polku kuin tämä mahdollinen amy/amiga6000.jpg jos tarkoittaako se että nykyisestä hakemistosta ali kansio amy ja sieltä amiga6000.jpg tiedosto. ja onko voyagerin ja awebin (morphos) versioiden kanssa linkkien kirjain koolla väliä? jos ne osoittaa kovikselle,kyselyn syy on ihmettelen miksen saa erään html nipun kuvia näkyviin.
|
Marq
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 9.40: | | On mahdollinen ja kirjainkoon pitäisi joka tapauksessa olla aina sama linkeissä kuin kuvissakin tai ongelmia seuraa.
|
Jupp3
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 10.12: | | >kirjainkoon pitäisi joka tapauksessa olla aina sama Ja ylensä kannattanee suosia pieniä kirjaimia. Lisäksi tiedostonnimet eivät välttämättä toimi kaikilla selaimilla kunnolla, jos niissä on jotain tiettyjä merkkejä (esim. välilyönti) Esim. AWebilla joutuu monesti "manuaalisesti" korvaamaan linkeistä välilyönnit %20:lla tyyliin mun linkki.html -> mun%20linkki.html (muuten yrittää ladata tiedostoa "mun")
|
JPQ
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 11.51: | | Jupp3: netti kaapattuja dokuja olikos 63kpl on hankalahko muuttaa ja kirjain koot on samat vaikka filesysteemi ei niistä välittäkään. Joten ongelma ei liene tässä. Kaapattu tosin pceellä mutta siltikin joskus amigalla ainakin näkyi pc kaapatut oikein.
|
|