Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 4.56: | | Millä koneella ja softilla final fantasyn grafiikat on väännetty ?
|
Jon
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 7.22: | | 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... vai minkä? -)
|
Jon
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 10.41: | | Ai niin, olihan siitä tosiaan elokuvakin. Google auttaa: 1 | 2
|
antime
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 15.29: | | Ymmärtääkseni käyttävät Mayaa mallinnukseen, ja RenderMania renderöintiin.
|
JPQ
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 17.24: | | Elokuvien kait kun kaverin puolesta kysyn no molemmista saatte kertoa elokuvista ja peleistä. antime: alustakos on tällöin PC? eikä esim. SGI.
|
Jani Kuituniemi
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 18.54: | | Alustana taisi renderöinnissä ainakin olla julmettu räkillinen Liinux PC koneita.
|
antime
| Maanantaina, 8. marraskuuta, 2004 - klo 19.04: | | Ainakin tuon Ars Technican haastattelun perusteella mallintajat käyttäisivät SGI:n työasemia. Edgen haastattelun mukaan FF7:n tekoon käytettiin vielä SoftImagea (luultavasti jonkin sortin Unix-työasemilla, mutta sitä ei mainittu), toisten juttujen mukaan FF8:sta eteenpäin pelitkin on tehty Mayalla.
|
|