| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Pate

| Oletteko kiinnittäneet huomiota videofirma Makuunin mainokseen, missä sanotaan jotakuinkin näin: "Ennätysjahdissa mukana Kokis, Pringles ja Boogie"| Maanantaina,  8. joulukuuta, 2003 - klo 18.45: |  | 

|  |       
 JPQ

| Pete: olen kiinnittänyt ja toivon totisesti että se on bu"u"gi ei Boogie.| Maanantaina,  8. joulukuuta, 2003 - klo 18.54: |  | 

|  |       
 Boogie

| Onhan noita muitakin, mm. se  Einin kanssa keikkaa heittävä, Kuopiolainen kehonrakentaja, sekä s-e Mesa| Perjantaina,  12. joulukuuta, 2003 - klo 0.00: |  | 

|  |       
 JPQ

| Boogie: toki mutta vain aidot lasketaan halpoja kopioita emme laske.| Perjantaina,  12. joulukuuta, 2003 - klo 0.33: |  | 
   Kuka toi s-e Mesa on ?
 PS: jännää että vihdoin sinäkin löysit foorumin.

|  |       
 zipper

| No onhan Boogie jo vanha forumisti, mutta aika hiljainen...| Perjantaina,  12. joulukuuta, 2003 - klo 11.06: |  | 

|  |       
 Boogie/GE

| www.mesaboogie.com - Voihan Boogie olla mukana sponsoroimassa 'melkein mitä tahansa'.| Keskiviikkona,  17. joulukuuta, 2003 - klo 19.27: |  | 

Syyt hiljaisuuteeni ovat selkeät:
 Sen verran jäävi olen tänne - Mieluummin käännetään todellisuutta sen verran, että Amiga-ohjelmia ja -laitteita on saatavilla, kuin että kuution kuudennelle sivulle kirjoittelisin, eikö näin

Ja yleinen osallistuminen esim. AmigaOS, Pegasos, CatWeasel-II, yms. -aiheisiin olisi periaatteessa ja käytännössä typerää, koska:
 1. Olen oikeusvastuullinen ja
 2. Eturistiriitainen (idioteemaflirtti olisi tietenkin hyvinkin mielenkiintoista...)
 - muuten viihtyisin seurassa niin...

|  |