| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 Rebb

| Kuinkas moni täältä on lähdössä tuonne?| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 0.22: |  | 
 Itse sain joululahjottua itseni parilla lipulla

| 
|       
 Joanna

| Kuulin tapahtumasta kolme päivää sen jälkeen kun lipunmyynti oli alkanut.. Eli samat kolme päivää sen jälkeen kun se oli myyty loppuun.| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 0.46: |  | 

Saattaahan peruutuspaikkoja tulla vielä mutta tuntuu epätodennäköiseltä että olisin pääsemässä paikalle.

| 
|       
 Rebb

| Lippuja on tullut lisää myyntiin ja saatavilla vieläkin lippupalvelun kautta. Paikat on tosin mitä on.| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 0.50: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Ja minulla ei budjetti salli ja toivotaan että keikalla on puku pakko.| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 1.13: |  | 
   PS. hienoa niille jotka pääsee että tulevat suomeenkin.
 PPS. Virallisuus on ilomme.
   PPPS. Boing! oli oliko Music Non Sto"o"p biisissä mukana muistaakseni...

| 
|       
 TSK

| Koska tuo on, missä ja paljonko maksaa liput ? Missäpäin nettiä on lisää tietoa ?| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 12.07: |  | 

| 
|       
 JPQ

| TSK: olisikohan lippupalvelun sivulla ajankohtakin kun se myy liput tietääkseni ja mutulla päiväys oli 6.2 mutta siis vain ulkomuistista tuo päiväys.| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 12.43: |  | 

| 
|       
 Jope

| Mä oon tulossa.| Keskiviikkona,  19. marraskuuta, 2003 - klo 15.31: |  | 

| 
|       
 Explo

| Harkitsin tuota, mutta taitaa jäädä kuitenkin väliin.| Perjantaina,  21. marraskuuta, 2003 - klo 0.38: |  | 

Sivuhuomatuksena: ensimmäisen kerran tiedän kuulleeni kraftwerkkiä jostain kuuslankkudemosta, jossa oli sovitus The Modelista. Pidin, myöhemmin sitten oivalsin alkuperäisen version kuullessa että heeetkinen, tämähän on kuultu joskus ennenkin.

| 
|       
 Thematic

| Minä kuulin Kraftwerkia joskus 4-vuotiaana, kun se sai jopa radiosoittoa.| Perjantaina,  21. marraskuuta, 2003 - klo 18.22: |  | 

| 
|       
 JPQ

| thematic: oletkohan minua vanhempi olen vuosimallia 1978 vai onko asia toisin päin. Onhan asia ihan sama mutta olisi kiva silti tietää kun sulla noin erikoisesti käynyt.| Perjantaina,  21. marraskuuta, 2003 - klo 20.26: |  | 

| 
|       
 potkustart

| Kraftwerk taisi olla suosittu erityisesti 80-luvun alussa kun syntetisaattorimusaa soittavat bändit olivat "in". Kraftwerkia kuulin eka kerran vuonna 1978. Biisi oli "The Robots". Siitä lähtien olen ollut Kraftwerk -fani ja mielelläni menisin vaimon kanssa keikalle jos niitä lippuja saa vielä ostettua| Perjantaina,  21. marraskuuta, 2003 - klo 22.16: |  | 

| 
|       
 potkustart

| JPQ: jäi laittamatta tuohon että silloin sitä kuuli radiostakin (siis -80 luvun alussa)| Perjantaina,  21. marraskuuta, 2003 - klo 22.29: |  | 

|