| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 tnt

| Ihan mielenkiinnosta pakko kysyä perhesuhteita. Huomasin Saku:n vuosikokouksessa aktiiviporukan olevan jo teini-iän ohittaneita joten voisi kuvitella, että joku muukin, kuin minä on ehtinyt etsiä elämänkumppanin, ja ehkä jo perustaa perheenkin.| Maanantaina,  6. lokakuuta, 2003 - klo 20.32: |  | 
 Joten heitetään pohjalle "helppo aloitus". Pankaa paremmaksi...
 Vaimo ja 4 lasta (1 poika 3 tyttöä)
 Ja jos joku panee paremmaksi, en lupaa alkaa kirimään ;-)

| 
|       
 JPQ

| Yksin elävä "erakko" josta joskus oli "tytöt" kiinnostuneita muttei kait enään ainakaan ei yhtä aktiivisesti (vähemmän näkyy siitä merkkejä). Ja olen 25vuotias. Täällä pain on vaikea saada seuraa.| Maanantaina,  6. lokakuuta, 2003 - klo 20.43: |  | 

| 
|       
 Thoriel

| 10 vuotta avoliitossa. Lisääntymistarvetta en ole vielä potenut.| Maanantaina,  6. lokakuuta, 2003 - klo 21.18: |  | 

| 
|       
 Lu0maska

| Parisen vuotta avoliittoa takana.| Maanantaina,  6. lokakuuta, 2003 - klo 22.30: |  | 
 Ei lapsia, korvikkeena toistaiseksi lemmikkikäärme.

| 
|       
 Joanna

| Nykyisellään yksin asuva, ei lapsia.| Maanantaina,  6. lokakuuta, 2003 - klo 22.49: |  | 

| 
|       
 Rebb

| Vuosi avioliitossa. Ei lapsia, mutta marsu löytyy| Maanantaina,  6. lokakuuta, 2003 - klo 23.31: |  | 

| 
|       
 tomppa

| Avoliitossa kolmatta vuotta. *köh* *köh* Kaksi viikkoa sitten ilmestyi maailmaan tuommoinen söpö pikku nyytti, Aida kai nimeltään tulee olemaan. Pitääkin tästä mennä lämmittelemään tuttipulloa kun olen vähän yövahdissa veijarille. Niin ja koirakin löytyy :-)| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 1.33: |  | 

| 
|       
 cahva

| Tompalle onnittelut! Itse en naimisissa ole, eikä ole kiire, mutta muuten seuraelämä menee vähän liiankin hyvin kun on tällä hetkellä 2 tyttöystävää| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 11.15: |  | 
   Ja ei.. en luokittele Amigaa tyttöystäväksi :D

| 
|       
 KimmoK

| oon 32vuotta, hemletin pitkään liitossa, 7 avio sellaissa.| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 18.03: |  | 
 Ei lapsia, marsu oli, lopetettiin, kanikin oli, kuoli.

@cahva

Ooppas ahne.
  Ooks ihan varma ettet nyt laiminlyö Amigaa?     

| 
|       
 tnt

| @cahva: Muistathan, ettet virallista molempia liittoja? Taitaa olla meinaan vastoin lakia moinen kaksin...| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 18.31: |  | 

| 
|       
 JPQ

| cahva: Missä ihmeessä asut jos noin monta olet onnistunut haalimaan.| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 18.50: |  | 

| 
|       
 tnt

| cahva: Haaremia perustamassa???| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 19.27: |  | 

| 
|       
 explo

| Noin neljä ja puoli vuotta avoliitossa, taloudessa lisäksi noin vuoden vanha kissa, kaksijalkaisia jälkeläisiä ei ole kummallakaan kiinnostusta hankkia.| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 21.05: |  | 

| 
|       
 TSK

| Yksinäinen.| Tiistaina,  7. lokakuuta, 2003 - klo 23.49: |  | 

| 
|       
 JPQ

| explo: voi voi miten käy tulevien amigistien saamisen.| Keskiviikkona,  8. lokakuuta, 2003 - klo 2.39: |  | 

tnt&myös muut: jatkossa jos teette gallupin mainitkaasen aihe otsikossa.

| 
|       
 hooligan/dcs

| Perjantaina 14.11 avioon.| Keskiviikkona,  8. lokakuuta, 2003 - klo 11.28: |  | 

| 
|       
 itix

| Tyttöystävä löytyy mutta ainakaan vielä ei ole suunnitelmia muuttaa yhteen.| Keskiviikkona,  8. lokakuuta, 2003 - klo 13.26: |  | 

| 
|       
 JPQ

| hooligan: onnea.| Keskiviikkona,  8. lokakuuta, 2003 - klo 16.32: |  | 
 Kaikki: PS. Kylläpäs teillä onkin "tuuria".

| 
|       
 tnt

| Hooligan: välikevennys: Mitä on painettu vihkisormuksen sisäpuolelle?| Keskiviikkona,  8. lokakuuta, 2003 - klo 16.57: |  | 
 vs: Parasta ennen-päivämäärä...
 ps rehellisesti sanoen: Onnea

| 
|       
 hooligan/dcs

| JPQ:| Keskiviikkona,  8. lokakuuta, 2003 - klo 17.27: |  | 
 Kiitos.

TNT:
 Oldie but still goodie

| 
|       
 explo

| JPQ: Nooh, eiköhän joku muu niitä tee sentään| Torstaina,  9. lokakuuta, 2003 - klo 22.18: |  | 

Tosin kyllähän tuo nelijalkainen 'vauva' on käsitellyt niin Linux-konetta kuin Amigaakin (todistetusti mm. irkannut ja yrittänyt followupata newsseihin, sekä yrittänyt osallistua Wormsin pelaamiseen), joten voi sen laskea ainakin murto-osa - amigistiksi.

| 
|       
 Ibe U

| nainen, kaks koiraa, 3 pc:tä ja yks amiga| Perjantaina,  10. lokakuuta, 2003 - klo 10.38: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Ibe U: etkös muista että täällä olisi syytä mainita Amiga ekana tietokoneena.| Perjantaina,  10. lokakuuta, 2003 - klo 11.00: |  | 
   explo: no joo mutta mahd. moni se olisi kätevää.

| 
|       
 Ibe U

| Sori ;-( inhottavaa pistää asioita tärkeys järjestykseen| Perjantaina,  10. lokakuuta, 2003 - klo 22.16: |  | 

| 
|       
 cahva

| JPQ:| Maanantaina,  13. lokakuuta, 2003 - klo 13.15: |  | 
 täältä Lahdesta niitä löytyy..

Update: omatunto soimasi sen verran että pistin sitten poikki toisen kanssa. Eli taas olen yhden naisen mies ja tarkoitus olisi pysyäkin sellaisena. Totuuden kertominen toiselle oli nimittäin yksi vaikeimmista asioista mitä olen tehnyt

| 
|       
 oh4kju

| Kerrotaanpa nyt sitten täältäkin päin terveiset...| Maanantaina,  13. lokakuuta, 2003 - klo 19.58: |  | 

Liitossa 13 vuotta, josta aviossa 2 vuotta, kaksi lasta joista vanhempi aloitti juuri koulun ja nuorempi on 2-vuotias. Ei tahdo Amiga-harrasteelle aikaa enää jäädä, vaan kyllähän tuo boxi vielä pyörii. Uusiakin harrasteita on tullut mm. talon perusremontointi ja ylläpito...

| 
|       
 Mikkihii

| Normaalisti seurailen vaan täältä taustalta juttuja mutta nyt varmaan on itsekkin pakko edes vähän osallistua. Eräänlainen fanaattinen piilo-amigisti siis| Sunnuntaina,  19. lokakuuta, 2003 - klo 10.39: |  | 

Eli asiaan: tyttöystävä löytyy ja yhteen on muutettu. Kestänyt mun seuraa jo yli 2 vuotta mikä on aika hämmästyttävää, ottaen huomioon kuinka ärsyttävä osaan olla. Saman katon alla asuu myös 2kpl lemmikkirottia, jotka kaikesta jyrsimisestä huolimatta ovat jättäneet amigan rauhaan
  Ja lähiaikoina ehkä koirakin muuttamassa tänne... 

| 
|       
 JPQ

| Mikkihii?: miksi olet vain taustalla? Totuuden nimessä se kestää ehkä sinut vaikka oletkin ärsyttävä joskus ehkä koska parisuhteessa kestää jotekin kuulemma toisten kummallisuuksiakin.| Sunnuntaina,  19. lokakuuta, 2003 - klo 10.44: |  | 

| 
|       
 Jani Kuituniemi

| Reilut 5 vuotta avoliitossa, Amigan, SGI:n, Mac:n ja parin Wintöötti PC:n lisäksi kultainennoutaja, 2 kania ja parisen tusinaa hamsteria.| Sunnuntaina,  19. lokakuuta, 2003 - klo 20.28: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Jani: mikäs SGI sulla on ja missä käytössä eikai kotivideoiden tekstitys.| Sunnuntaina,  19. lokakuuta, 2003 - klo 21.24: |  | 
   PS. Oikeasti luulen melkein että sulla on SGI serveri lähinnä vai olenko väärässä ?

| 
|       
 Tuomo Möller

| Takana pari vuosikymmentä yhteiseloa saman naisen kanssa| Sunnuntaina,  19. lokakuuta, 2003 - klo 21.27: |  | 

Lisäksi löytyy kaksi kissaa Roosa ja Roope.

| 
|       
 Jani Kuituniemi

| Jpq: Octane dual R10K/195Mhz, 1Gig RAM, SI-näytönohjaimella. On kyllä ihan normaalissa työpöytä-käytössä se kone joskin tarkoitus olisi joskus korvata sillä tuo ikääntyvä Linukka-palvelin kun se alkaa hajota käsiin.| Maanantaina,  20. lokakuuta, 2003 - klo 8.38: |  | 

| 
|       
 akir0

| Joskus tullut avoliitossa asuttua 3 vuotta, nyttemmin parin rilluvuoden jälkeen taas jonkinlaisessa seurustelusuhteessa. Kotoa löytyy kämppis ja 2 teknaria ja pioneerin tupla-cd-soitin, jotka korvaavat kotieläintarpeet.| Maanantaina,  20. lokakuuta, 2003 - klo 15.25: |  | 

| 
|       
 deeq/RNO

| Yli 5 vuotta avoliitossa meni ja nyt nautiskelen poikamiesvuosista ;)| Maanantaina,  20. lokakuuta, 2003 - klo 15.58: |  | 

| 
|       
 Mikkihii

| JPQ:| Maanantaina,  20. lokakuuta, 2003 - klo 21.00: |  | 
 No taustalla lähinnä siksi, että on ollut parin vuoden tauko nettikäytössä ja siinä ajassa on amiga-maailmassa tapahtunut kaikkea mistä ei tiedä mitään.... tai oikeastaan ei ole tapahtunut =D Ehkä tilanne tässä pikkuhiljaa korjaantuu...

| 
|       
 JPQ

| Mikkihii: jo on kummallinen tauko...| Tiistaina,  21. lokakuuta, 2003 - klo 1.54: |  | 
 PS. Ja nyt takaisin asiaan.

| 
|       
 AOS

| 4 vuotta avoliitossa ja yli vuosi kihloissa. No onneksi on oma opiskeluasunto jossa voi rauhoittua Amigan kanssa.| Tiistaina,  21. lokakuuta, 2003 - klo 15.04: |  | 
   Ei vielä muksuja mutta elukoita mulle ainakin ihan tarpeeksi.

| 
|       
 miksuh

| Sinkkuna oleilen, eikä mitään hirveetä kiirettä muuttaa sitä tilannetta. olishan se tietty kiva löytää joku| Tiistaina,  21. lokakuuta, 2003 - klo 17.37: |  | 
  Mutta mä uskon siihen et se oikee osuu joskus kohalle ilman hirveetä metsästystä. Ja ollu aikasemmin sen verta huonoa tuuria ja osunu kohalle juttuja mistä aiheutunu turhan paljon sydänsuruja, eli just nyt ei oo mikää kiire. Sinkkuna on toistaseksi iha hyvä   

| 
|       
 Fabio

| Sinkkuna minäkin olen vieläkin ja yksinäiseltä tuntuu elämä. Ja tuohon, että se oikea löytyy etsimättä voisin sanoa, että jos on olemassa se oikea niin periaatteessa hän voi asua vaikka toisella puolen maapalloa jolloin hänen tapaamisensa ilman jonkin korkeamman tahon puuttumista voi olla mahdotonta. Eli luultavimmin on vain olemassa parempia ja huonompia kumppaneita joista täytyy valita paras.| Keskiviikkona,  22. lokakuuta, 2003 - klo 8.01: |  | 

| 
|       
 srela

| fabio: öh.. tuollaisella nickillä niitä taitaa pyöriä ympärillä ihan tarpeeksi ;-)))| Keskiviikkona,  22. lokakuuta, 2003 - klo 11.24: |  | 

Kyllä naisia maailmassa riittää mutta hyviä naisia on kuin meressä raitiovaunuja...

| 
|       
 Tripper

| Jees.. mä tutustuin kesän alussa überkivaan| Keskiviikkona,  22. lokakuuta, 2003 - klo 12.07: |  | 
 tyttöön.. vaik oonkin enempi itse erakkoluonne
 ja nautin yksinolosta, niin kyl tääkin menee
   Edellinen suhde oli nimittäin sen verran
 kuluttava et ihme et löyty viel voimia tällaiseen.
 Mut ei valittamista.

|