| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 JPQ

| Täyttääkö tänään 15.5 kukaan muu vuosia kuin minä ja Mike Oldfield ?| Torstaina,  15. toukokuuta, 2003 - klo 0.29: |  | 
   PS. nykyään 25 vuotias eilen vielä 24.

|  |       
 J.

| Ei ihan, mutta meikä täytti eilen pyöreitä vuosia (siis 33, onhan kolmonen aika pyöreä numero ;-)| Torstaina,  15. toukokuuta, 2003 - klo 7.57: |  | 

|  |       
 JPQ

| J.: Jaahas tuolloin jonkun muusikonkin synttärit sinun lisäksesi.| Torstaina,  15. toukokuuta, 2003 - klo 9.22: |  | 
 PS. Tiedän kenen en tiedä uskallanko julkisellla foorumilla sitä toitottaa.
 PPS. Tarkka aikani on yhdeltä joka on siis vielä vasta tulossa.

|  |       
 Teemu I. Yliselä

| Minäpä olen syntynyt samana päivänä kuin mm. kuningas Kustaa V, Stan Laurel, Jean-Pierre Peugeot (se automies), geneetikko Barbara McClintock, moottoripyöräilijä Giacomo Agostini, näyttelijättäret Joan Van Ark ja Laurie Metcalf, yleisurheilijat Jan Zelezny ja Randy Barnes, sekä Tupac Shakur!| Torstaina,  15. toukokuuta, 2003 - klo 19.21: |  | 

|  |       
 Teemu I. Yliselä

| Ainiin, ja ihmisten ulkopuolelta, syntymäpäivänäni perustettiin myös firma nimeltään CTR (Computing-Tabulating-Recording Company). Kyseinen firma vaihtoi myöhemmin nimekseen IBM...| Torstaina,  15. toukokuuta, 2003 - klo 19.32: |  | 

|  |       
 JPQ

| Teemu: olisi pitänyt vanhan nimensä ja toiseksi tietääkö kukaan mistä löytyisi syntymä et perustus aikoja joista voisi hakea mitä osuu.| Torstaina,  15. toukokuuta, 2003 - klo 20.52: |  | 

|  |       
 Teemu I. Yliselä

| http://www.historyorb.com/today/birthdays.shtml| Perjantaina,  16. toukokuuta, 2003 - klo 14.25: |  | 

Tuoltapa minä nuo informaatiopläjäykset hain.

|  |