Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 0.29: | | Täyttääkö tänään 15.5 kukaan muu vuosia kuin minä ja Mike Oldfield ? PS. nykyään 25 vuotias eilen vielä 24.
|
J.
| Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 7.57: | | Ei ihan, mutta meikä täytti eilen pyöreitä vuosia (siis 33, onhan kolmonen aika pyöreä numero ;-)
|
JPQ
| Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 9.22: | | J.: Jaahas tuolloin jonkun muusikonkin synttärit sinun lisäksesi. PS. Tiedän kenen en tiedä uskallanko julkisellla foorumilla sitä toitottaa. PPS. Tarkka aikani on yhdeltä joka on siis vielä vasta tulossa.
|
Teemu I. Yliselä
| Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 19.21: | | Minäpä olen syntynyt samana päivänä kuin mm. kuningas Kustaa V, Stan Laurel, Jean-Pierre Peugeot (se automies), geneetikko Barbara McClintock, moottoripyöräilijä Giacomo Agostini, näyttelijättäret Joan Van Ark ja Laurie Metcalf, yleisurheilijat Jan Zelezny ja Randy Barnes, sekä Tupac Shakur!
|
Teemu I. Yliselä
| Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 19.32: | | Ainiin, ja ihmisten ulkopuolelta, syntymäpäivänäni perustettiin myös firma nimeltään CTR (Computing-Tabulating-Recording Company). Kyseinen firma vaihtoi myöhemmin nimekseen IBM...
|
JPQ
| Torstaina, 15. toukokuuta, 2003 - klo 20.52: | | Teemu: olisi pitänyt vanhan nimensä ja toiseksi tietääkö kukaan mistä löytyisi syntymä et perustus aikoja joista voisi hakea mitä osuu.
|
Teemu I. Yliselä
| Perjantaina, 16. toukokuuta, 2003 - klo 14.25: | | http://www.historyorb.com/today/birthdays.shtml Tuoltapa minä nuo informaatiopläjäykset hain.
|
|