| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Joanna

| Olen huomannut tietokoneen tuijotuksen sijaan lipsuvani television ääreen kun sieltä tulee nyt noita MM kisoja. No, onneksi voin laittaa tämän poikkeaman flunssan syyksi| Keskiviikkona,  30. huhtikuuta, 2003 - klo 11.43: |  | 

|  |       
 Thoriel

| No juu, tuleehan noita seurattua. Lähinnä Suomen pelejä, mutta tausta-ajona menee muutkin ottelut, varsinkin kun niissä on aina pieniä iloisia yllätyksiä. Oli suorastaan oivallista seurata, miten takki auki otteluun lähteneet ienckit ottivat komeasti turpiin Tanskalta. Altavastaajatkin voivat joskus onnistua - Suomellahan tästä on vuosikymmenten kokemus.| Keskiviikkona,  30. huhtikuuta, 2003 - klo 12.42: |  | 

Pienenä anekdoottina mainittakoon, että juuri Tanskan tappio A-sarjassa vuonna 1948 Kanadalle luvuin 47-0 (kyllä, luitte oikein) sai aikaan joukkueiden jaon A-, B-, C- ja D-sarjoihin. Ja sitten sama maa tulee 55 vuoden tauon jälkeen A-sarjaan hakkaamaan yhden suurista... Helmeä, niin helmeä.

|  |       
 miksuh

| Mä en oo ehtiny kattoa vielä yhtää peliä| Keskiviikkona,  30. huhtikuuta, 2003 - klo 12.58: |  | 
  Tosin ku joutuu istuu koululla joka päivä 20:00 asti ja on kotonaki jotain 21:00 ni ei ihme   
 Harmillista kun mun vanhat videon romiskot ei oikein jaksa nauhottaa. Kylläniillä kattelee videoita mut nauhotus ei oikee pelitä.

|  |       
 JPQ

| Joanna: kaikkea sitä flussan syyksi pistetäänkin törkeää sehän on yksi viaton tauti jota taas kiusataan.| Keskiviikkona,  30. huhtikuuta, 2003 - klo 14.00: |  | 
   PS. Jätkää uskonnollisista syistä en katso. Ja uskontoni on se että hassua että jotkut pitää hauskaa ja nostaa siitä vielä melkoisen liksan, saisi olla kaikilla oikeus tuohon.

|  |       
 Jon

| Mieluummin kaivan bugeja koodistä kuin katson jääkiekkoa| Keskiviikkona,  30. huhtikuuta, 2003 - klo 14.05: |  | 

|  |       
 JPQ

| Jon: samaa mieltä muuten mutta mielummin koodaan erästä projektiani eteen päin...| Keskiviikkona,  30. huhtikuuta, 2003 - klo 17.00: |  | 

|  |