Kirjoittaja |
Viesti |
Markus
| Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 2.54: | | Käykääpä täyttämässä osoitteessa http://www.utu.fi/hum/historia/kh/tiesu/kysely/ kulttuurihistorian tietokonekysely. Olisi varmaan pitänyt vastata aamulla/päivällä eikä näin yömyöhään, mutta tulipahan täytettyä. Nyt olisi mahdollisuus saada Amiga tietotekniikan kulttuurihistoriaan. Demoscene-miehet kertomaan scenen kehittymisestä, olemuksesta ja merkityksestä jne... Kun osaisi kertoa niin, että oldskool demoscene saisi ansaitsemansa arvostuksen. 3D vektorigrafiikan teko 68000 konekielellä ei kuitenkaan niitä helpoimpia asioita maailmassa ole - saisi nykyajan nuoriso arvostaa demoscenen alkuaikojen saavutuksia! Hmmmm, Saku-arkistoitkin saattaisivat olla arvokkaita tuon tutkimuksen kannalta... Pahus! Nyt vasta huomasin, että siinä kuvassa, mistä kysyttiin mielleyhtymiä, taitaa olla Amigan boing-pallo! Olisi pitänyt vastata virkeämpänä...
|
miksuh
| Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 11.14: | | Alku tosta kyselystä oli iha asiallinen mut sit tuli jotai iha omituisia kysymyksiä :D Kuten: "Millaisia tietotekniikkaan liittyviä ääniä (koneet, oheislaitteet, käytön äänet, ohjelmat) muistat? Mihin tilanteisiin äänet ovat liittyneet? " "Millaisia tietotekniikkaan liittyviä tuoksuja tai hajuja muistat? Mihin tilanteisiin ne ovat liittyneet? " Siis WTF ??? Taidan itse kyl tehdä niin et kerron omasta tietokoneharrastus historiasta ennemmin Siis ku sehän on mahdollista noihin kysymyksiin vastaamisen sijasta.
|
miksuh
| Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 11.17: | | Kylhän mä tietty muistan esim liekeissä olevan IDE-kaapelin savunhajun mut mite se on olennaista tossa kyselyssä
|
Markus
| Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 12.14: | | Siinähän pystyi tehdä myös niin, että vastaa vain kohtaan G, eli kertoo omasta tietokonehistoriasta vapaamuotoisesti.
|
Markus
| Lauantaina, 8. maaliskuuta, 2003 - klo 12.51: | | Miksuh: Sorry, noinhan sinä sanoitkin tekeväsi (kertoa vain tietokonehistoriasta). Luin huolimattomasti...
|
Markus
| Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2003 - klo 12.22: | | Kysynpä vain, että oletteko innostunnet vastaamaan tuohon kyselyyn?
|
JPQ
| Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2003 - klo 13.33: | | Markus: Olen unohtanut mutta täytyy tutkia just nyte...
|
JPQ
| Perjantaina, 14. maaliskuuta, 2003 - klo 14.15: | | Kävi vaan huono säkä sivun kanssa enkä uusiksi jaksa naputella...
|
|