Kirjoittaja |
Viesti |
Markus
| Perjantaina, 24. tammikuuta, 2003 - klo 19.01: | | Mitäs mieltä foorumin lukijat ovat tästä uudesta internettiä koskevasta sananvapauslaista, mitä on kaavailtu? Siinähän tilanne on se, että esim. netin keskustelufoorumeilla tulisi olla "päätoimittaja", joka lukee jokaisen viestin, ennenkuin viesti julkaistaan. Eli kyseessä olisi ennakkosensuuri. Tämmöistä lakia ei ole ainakaan missään muussa Euroopan maassa.
|
Jani Kuituniemi
| Perjantaina, 24. tammikuuta, 2003 - klo 19.05: | | Huono idea moinen, meikäläisen mielestä.
|
Janne
| Perjantaina, 24. tammikuuta, 2003 - klo 19.21: | | http://www.mbnet.fi/jutut/uutiset/index.asp?from=etusivu#U988 Allekirjoitin itsekin ton addressin.. Edit: Korjattu linkki klikattavaan muotoon. -Thoriel
|
miksuh
| Perjantaina, 24. tammikuuta, 2003 - klo 19.50: | | Aika karmeaa jos tommonen laki menee läpi :P Kävinpäs sitten itsekin allekirjottamassa ton. Itse en ainakaan varmasti äänestä semmosta tyyppiä ens vaaleissa joka tolle antaa hyväksyntänsä :P Tietty ymmärrettävää et rikolista materiaalia haluttas karsia, mut toi on kyl jo pahasti yliampuvaa ja vaan haittais tavallisten tyyppien netin käyttöä.
|
JPQ
| Perjantaina, 24. tammikuuta, 2003 - klo 21.21: | | Tuo rikkoisi ihmis oikeuslakia. Ja minä voisin ruveta salaisista syistä sakufoorumille sellaiseksi.;-)
|
Joanna
| Lauantaina, 25. tammikuuta, 2003 - klo 5.46: | | No, sen näkee mitä tulee. Tässä maassa on ennenkin säädetty lakeja joita ei kukaan voi valvoa eikä niitä sen suuremmin noudatetakkaan. Mutta minusta tuollaisessa ei olisi mitään mieltä edes säätää. Sitäpaitsi, aikoisiko se koskea vain suomessa olevia/ suomalaisten omistamia vai myös kaikkia suomalaisten käyttämiä palveluja???
|
Markus
| Lauantaina, 25. tammikuuta, 2003 - klo 11.46: | | Muistan jostain ajankohtaisohjelmasta kuulleeni, että tämä laki koskisi vain Suomessa olevia palveluita. Toivottavasti tämä laki ei päivänvaloa näe...
|
miksuh
| Lauantaina, 25. tammikuuta, 2003 - klo 13.21: | | No kaikki siirtää sivunsa sit pois suomalaisilta palvelimilta Onha noita palveluita ympärimaailmaa mistä saa sivutilaa Mut jos jotkut webbichatit tulis mahdottomiksi kun niitä pitäs pystyä ennakko sensuroimaan ni mites irc ? Sehä on vielä vaikeempi valvoa
|
JPQ
| Lauantaina, 25. tammikuuta, 2003 - klo 15.03: | | Markus: olen tosiaankin samaa mieltä että ettei toivottovasti koska rikkooo ihmisoikeuslakia mielestäni. Ja miten usein jonkun foorumi kirjoitus aiheuttaa hallaa ai niin politikot ei kestä arvostelua vaikka palkka on arvostelu riskin takia noin valtaisa. Kyllähän foorumeille voisi sairaita juttuja kirjoittaa ei sinänsä.
|
hooligan
| Lauantaina, 25. tammikuuta, 2003 - klo 22.16: | | No jaa.. Kiss FM chatit saiskin mun puolesta poistua.. samoin ne saatanan tv-tsätit mitä tulee 24/7 Mut vakavasti... allekirjoitin adressin ja jumalauta miten PIHALLE pitää päättäjien olla jos tuo menee läpi.
|
JPQ
| Lauantaina, 25. tammikuuta, 2003 - klo 22.18: | | hooligan: olen samaa mieltä.
|
hooligan
| Sunnuntaina, 26. tammikuuta, 2003 - klo 11.53: | | korjaamme: PIHALLA .. kiihtyneenä kirotellaan erhehitä
|