Kirjoittaja |
Viesti |
kimmok
| Tiistaina, 14. huhtikuuta, 2009 - klo 18.45: | | Laitoin A600:n video out lähdön sisään Linux puuceen WinTV kortin video in liitännästä ja säätelin lomituksenpoiston päälle TV:n katseluohjelmassa. Nyt pelittää varsin näppärä hires-laced workbench ilman välkyntää! (en muuten muistanut että A600 pystyy lomittamattomaan ilman kikkailujakin 4 värillä, mutta näin PC:tä orjuuttamalla saa kaikki hianouvet)
|
kimmok
| Tiistaina, 14. huhtikuuta, 2009 - klo 19.15: | | käyttämäni softa http://tvtime.sourceforge.net/
|
Ibe U
| Tiistaina, 14. huhtikuuta, 2009 - klo 19.24: | | Niin tuollainen on ollut mulla käytössä jo pitkään. Kysäisin asiasta joskus, eli scart -> s-video adapteri olisi mukava, kun mun tv-kortissa on s- viedo in. Pitäisi toimia kun s-video -> scart adapterikin toimii?? Kuvahan tulee musta/valkoisena jos tv ei tue s-video värejä, mutta tv-kortin kanssa sitä ongelmaa ei ole. Osaiskohan joku tehdä sellaisen? Voisin maksaa 20€ ja toimittaa kaapelin.
|
Ibe U
| Keskiviikkona, 15. huhtikuuta, 2009 - klo 15.24: | | Homma toimii näppärästi niin että PCssä on analoginen tv-kortti ja monitorissa on dvi javga liittimet, esim mun BenQ monitorissa saa näppärästi yhdellä näppäimen painalluksella vaihdettu sisään tuloa. Jos haluaa taas käytellä video tiloja niin se käy näppärästi tv-kortin kautta. Eli näppärä yksi monitori ratkaisu kahdelle koneelle.
|
Boogie
| Keskiviikkona, 15. huhtikuuta, 2009 - klo 20.51: | | Näpärä on päivän sana, vai? Hankin joskus eläkepäiviä silmilläpitäen tämän 19-tuuman rocmonin: http://www.aijaa.com/v.php?i=4026398.jpg Kiinni nyt A1, A12k, C64 ja vielä kaksi konetta mahtuisi. Valinta sourcenapista ja automaattinen lomituksenpoisto, niinkuin monissa TFT-telkkareissa summuissa. Sekä pöydän alla "kunnon" subbari. Helpottaa kummasti ja on pitkäikäinen - lue ekolooginen - ratkaisu (toivottavasti, eli siis nyt ku..,eikun peukut, varpaat, nenä ja muut onnensojotuselimet pystyyn!).
|
kimmok
| Keskiviikkona, 15. huhtikuuta, 2009 - klo 22.22: | | muutaman megahertsin 68k koneet kun ei oikeen tykitä VNC kanssa niin vois ajaa kuvan tuon TV kortin kauta ja antaa VNC:n hommaksi pelkän I/O homman... no ei se peleissä toimi, mutta....
|
|