Kirjoittaja |
Viesti |
macce2
| Keskiviikkona, 18. kesäkuuta, 2008 - klo 22.54: | | Kellään kokemuksia moisesta ? Eli mitenkähän mahtaa tuollainen olla tuettu ajurien ym osalta ..? Ai niin, kyseessä on tietenkin ihan tavallinen ide-liitäntäinen.. -Ajattelin hyödyntää sitä Amiga 4000:ssani. Mahtaako poltto-hommat jäädä haaveeksi, vai onko mitään toivoa ?
|
Jani Kuituniemi
| Torstaina, 19. kesäkuuta, 2008 - klo 11.18: | | Ainakin minulla parikin erilaista CD-R ja CD-RW asemaa ovat toimineet ihan mutkattomasti ilman sen kummempia ajureita. Tuo sisäinen IDE on kyllä sen verran hidas, jopa 060:lla, että olen itse suosinut varmuudeksi levy imagesta polttoa.
|
jPV
| Torstaina, 19. kesäkuuta, 2008 - klo 16.48: | | Mullakin useimmat asemat ollu käytössä ihan yleisellä ajurilla. Eiköhän vähänkään uudempien pitäis toimia sillä, ettei tarvi erillistä merkkikohtaista ajuria enää. Uudemmissa asemissa on sitten myös noita burnproof-tekniikoita, että ei sinällään mene poltto pilalle Amigan vakio-ide:llä kituutettaessakaan. Mitä nyt voi vähän hidasta olla. SCSI:a suosittelen jos sujuvaa polttoa haluaa. Nykyisin on halavalla noita Samsungin, LG:n jne DVD-kirjoittavia. Eiköhän sellasetkin parin kympin vehkeet pitäis toimia Amigassakin . Ainakin MakeCD:llä ja FryingPan:lla toimi kumpikin merkki Pegasoksessa.
|
|