Kirjoittaja |
Viesti |
Frn
| Keskiviikkona, 5. marraskuuta, 2008 - klo 2.56: | | Pegasos PPC/G4 voitti tänä vuonna Alternative Partyn (http://www.altparty.org/) "Most Obscure Computer Competition" -kilpailun. "Tämä on hieno osoitus custom PPC raudalle." -minä Ei mikään turha rauta siis!
|
itix
| Keskiviikkona, 5. marraskuuta, 2008 - klo 3.01: | | \o/ Most Obscure Computer \o/
|
Frn
| Keskiviikkona, 5. marraskuuta, 2008 - klo 3.09: | | @itix: Oisko "Most mainstream computer competition" miellyttänyt enemmän .
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 5. marraskuuta, 2008 - klo 14.53: | | "Wanna-be mainstream computer competition" Juu ei vaiskaan. Hieno homma! Melkein kaikki julkisuus on hyvää silloin kun tapellaan tietä totaalituntemattomuudesta päivänvaloon.
|
Jupp3
| Torstaina, 6. marraskuuta, 2008 - klo 14.29: | | Harmittaa, kun yleisen tavarapaljouden vuoksi jätin omani kotiin, muuten olisi saanut palkinnon jaettua kolmelle...
|
Frn
| Torstaina, 6. marraskuuta, 2008 - klo 21.14: | | @Jupp3: Voin lohduttaa, että se palkinnoksi tullut Sharp MZ800 oli rikki. Sinällään harmi, koska MZ700 oli eka tietokone, mitä olen koskaan räpeltänyt. Pistetäänkö palasiksi? Itse voitto oli hieno juttu. Eipä näitä meidän vehkeitä yleensä kukaan noteeraa.
|
JPQ
| Sunnuntaina, 9. marraskuuta, 2008 - klo 14.07: | | Missäs kisatyöt on ? ne ainakin jota voi Classic Amigalla ja Pegasos2+MOS1.4.5 alustalla nauttia.
|
|