Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Lauantaina, 22. syyskuuta, 2007 - klo 21.03: | | Miten TFT televisiot selviää amigan lomitetusta kuvasta oma tv alkaa tulla vanhaksi eihän ikää ole kuin noin 16vuotta mutta silti. Ja putki tveen toki ostan jos mahdollista ja pienikokoista haen.
|
JPQ
| Lauantaina, 22. syyskuuta, 2007 - klo 21.08: | | putki tv ei kärsi tietyistä ongelmista sen takia.
|
Flux
| Sunnuntaina, 23. syyskuuta, 2007 - klo 4.26: | | Onhan TV-kuvakin lomitettu. Luulisi Amigan lomituskin onnistuvan, jos lomittamattomat moodit toimii.
|
JPQ
| Maanantaina, 24. syyskuuta, 2007 - klo 0.52: | | Flux: mulla ei oo käsissä tveetä jolla tvstata pitäs löytää sopiva. ps. tiedän että tv lomitettu ja juuri siihen oikeastaan osin liittyykin amigan tilojen tarve siis hyöty ei hätä varamielesssä.
|
Jope
| Maanantaina, 24. syyskuuta, 2007 - klo 11.58: | | Hyvin selviävät. 99/100 tapauksista kuva värisee kuin kuvaputkellakin, mutta olen kuullut että jotkut osaavat myös flickerfixata.
|
JPQ
| Tiistaina, 25. syyskuuta, 2007 - klo 11.47: | | Jope: värinä ei haittaa se kuuluu asiaan.
|
Jope
| Tiistaina, 25. syyskuuta, 2007 - klo 12.44: | | Mielummin ilman.. Ei rasita silmiä TFT:llä ihan yhtä paljon kuin CRT:llä, mutta ei sitä silti mielellään pitkään katsele.
|
JPQ
| Tiistaina, 25. syyskuuta, 2007 - klo 16.30: | | Jope: jaa mä en luota taas fixereihin lisäksi kun tv kuva olis kiva nähdä mahd. aitona kun videohommat on kuitenkin osin mielessä...
|
JPQ
| Tiistaina, 25. syyskuuta, 2007 - klo 16.47: | | Tarkoittan siis tietenkin RGBeenä scartin kautta unohtui sanoa mutta tuskinpa eroaa...
|
Jarmo Piippo
| Tiistaina, 25. syyskuuta, 2007 - klo 16.59: | | JPQ: Täällä on joissakin viesteissä kertoiltu ongelmista saada LCD-telkkari näyttämään Amigan RGB:tä, muistelen ongelman useimmiten olleen kaapelissa, mutta joskus televisiossakin. Kannattanee kokeilla ennen ostamista, jos vain mahdollista.
|
JPQ
| Tiistaina, 25. syyskuuta, 2007 - klo 20.09: | | Jarmo Piippo: niin määkin muistelen siksi tää ketju tässä onkin ja jos menee uudeksi tveeeksi yritän neuvolla testiin ja kyselen koska tuttu liike löytyykö putki malleja.
|