Kirjoittaja |
Viesti |
Janne
| Sunnuntaina, 29. lokakuuta, 2006 - klo 19.29: | | http://moobunny.dreamhosters.com/cgi/mbmessage.pl/amiga/134491.shtml Kaikille teille sinisille trolleille...
|
itix
| Sunnuntaina, 29. lokakuuta, 2006 - klo 22.02: | | \o/ Mutta kyllä se on niin että niillä joilla on myynnissä vain AmigaOnea tai Pegasosta on yksipuolisempi näkemys kuin niillä joilla on molempia
|
Janne
| Sunnuntaina, 29. lokakuuta, 2006 - klo 23.19: | | itix: Entä ne joilla ei ole myynnissä kumpaakaan?
|
itix
| Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 14.01: | | Niitä ei lasketa
|
MarkoS
| Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 15.43: | | En ala tässä heittään mitään lokaa Jannea itseä vastaan, älkää tulkitko tätä viestiä niin. Minulla ei ole mitään Jannea itseään vastaa, ei ainakaan nyt vuonna 2006... :-D Varsin merkillinen tuo redrumloan aloitus. Paljon vähemmällä selittelyllä olisi päässyt jos ei olisi edes maininnut koko AWN:ää.
|
Janne
| Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 17.00: | | MarkoS: Muh? Minähän olen tässä vain viestinviejä, en minä tuota kirjoittanut. Mielestäni se oli hassu leiristä riippumatta. Kaikkea sitä.
|
MarkoS
| Maanantaina, 30. lokakuuta, 2006 - klo 18.35: | | Perskule noista sinun hymiöistä aina ota selvää, mutta minä vain demonstroin tota redrumloan viestin alun ristiriitaisuutta laittamalla sinun nimesi AWN:n tilalle. Eiköstä vaan tuntunut epäilyttävältä kun ilman ilmeistä syytä mainitsin että minulla ei ole mitään sinua vastaan?
|
|