Kirjoittaja |
Viesti |
Bud
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 9.39: | | Löytyykö mistään amissl.libraryä. Kun YAM sitä pyytää? Ja onko muita sähköpostiohjelmia jotka toimii varmasti.
|
jPV
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 10.22: | | http://www.heightanxiety.com/AmiSSL/ (ensimmäinen linkki googlessa amissl-haulla ;) Huomaa note siellä keskivaiheilla sivua, että eri versiot amissl:stä eivät korvaa toisiaan, vaan eri ohjelmat saattavat vaatia eri versioita amissl:stä. Se ei ole kuitenkaan ongelma, koska amissl-versioita voi olla asennettuna yhtaikaa useampia. Itse olen käytellyt salausta vaativiin sähköposteihin SimpleMailia ja pienellä käytöllä se on vaikuttanut erinomaiselta ohjelmalta. En sanoisi ainakaan ominaisuuksiensa puolesta kovin simpleksi sitä enää . Monenlaista featurea löytyy.
|
Bud
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 11.14: | | Kokeilen simplemailia!
|
Bud
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 12.39: | | Nyt pitäisi löytää vähintään nlisttree.mcc 18.22? Minun mielestä nlisttree 0.97:ssa ollut versionta 18.23. Vai oliko? Jatketaan etsimistä!
|
jPV
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 12.48: | | Kyllä siinä näyttää olevan: http://it.aminet.net/dev/mui/mcc_nlist-0.97.readme Tarkistin paketistakin... NListtree.mcc on 18.23 (NListtree.mcp on 18.11).
|
Bud
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 15.22: | | Ei onnistu, vieläkin simplemail kaipaa 18.22 versiota. Laitoin sen joka on morphos kansiossa.
|
jPV
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 15.41: | | Laitoit ilmeisesti SYS:Classes/MUI hakemistoon? Ei sulla ole vanha versio jossain muualla? Ehkä vahingossa MOSSYS:Classes/MUI hakemistossa tms? Snoopiumillakin voisi katsella mistä se availee...
|
Bud
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 18.55: | | Jos on nlisttree.mcc.elf ja snoopium ei muuta tunnista niin mitä toi elf tarkoittaa tiedoston perässä. Miten se vaikuttaa nlisttree.mcc:een
|
JPQ
| Perjantaina, 23. kesäkuuta, 2006 - klo 21.35: | | SimpleMail on vaan ikävän epävakaa tosin oli ainoa ratkaisu saada täällä auki YAMin mailiarkisto kun kovis ongelma oli tässä joskus Classic Amigalla.
|
Bud
| Lauantaina, 24. kesäkuuta, 2006 - klo 12.59: | | Simplemail toimii jotenkuten, kun klikkaa confikkia niin ohjelma jämähtää. En ole vielä saanut yammia toimimaan.
|
JPQ
| Lauantaina, 24. kesäkuuta, 2006 - klo 14.57: | | Bud: mulla ei ole tuota tehny koskaan joten en osaa auttaa mutta ainakin isoja määriä jos tulee HTML spämmiä niin jämähtää.
|
Bud
| Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 11.07: | | Onhan tuossa amissl_v2.library mutta ei sitä ainakaan hae. Onko edes sama asia?
|
jPV
| Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 19.01: | | Muistaakseni SimpleMail käyttää AmiSSL 1:stä. Minun vähällä käytölläni se ei ole kaatunut vielä kertaakaan ja asetukset yms toimivat.
|
Bud
| Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 19.12: | | Olen tässä yrittänyt löytään sen paikan mistä laitetaan sähköpostin asetuksen, mutta en ole vielä löytänyt semmoista.
|
jPV
| Sunnuntaina, 2. heinäkuuta, 2006 - klo 22.32: | | Niin kyllä se configgi pitää toimia ekana, että saa asetukset säädettyä ;) Sen jälkeen ne on siinä Accounts-kohdassa SimpleMailissa ja TCP/IP-kohdassa YAM:ssa Ne .elf:it on siis PPC-executableja ja MOS yleensä kokeilee kaivella libraryjä yms tiedostoja sekä elf-päätteellä että ilman.
|
Bud
| Lauantaina, 20. tammikuuta, 2007 - klo 22.47: | | Minne "T:mail" hakemisto pitää laittaa jotta pine lopettaa herjaamisen puuttumisesta.
|
Bud
| Sunnuntaina, 25. helmikuuta, 2007 - klo 22.44: | | Tä! Pitääkö olla ixemul.library 43.x???? Mistä semmoisen enää löytää???????
|
Bud
| Sunnuntaina, 25. helmikuuta, 2007 - klo 22.45: | | Siis Pinessä.
|
Piru
| Sunnuntaina, 25. helmikuuta, 2007 - klo 23.46: | | Tarkoittaa että vähintään v43. Kyllä sille uudempikin käy...
|
Bud
| Maanantaina, 26. helmikuuta, 2007 - klo 8.03: | | Aivan. Olin ihmeissäni kun käynnisty. Täytyypä kokeilla laitella asetuksia siihen.
|