Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Keskiviikkona, 12. lokakuuta, 2005 - klo 23.38: | | Noin (eli tämä simulaatio) Kuvan mukaisia esiintyy häiriöitä esiintyy joskus graafikassa missähän on ongelmani ? vasta tänään oivallsin voihan valmistaa simulaation kun oikeasta en ehtinyt edes kerran saada kuvaa. (kun ei viitsi roikottaa noin 650g kaulassa kokoajan...) ja sanoisin valkoisella pohjalla oleva musta teksti voyagerin kanssa liittynee myös ilmiöön. (Siis sen tulemiseen) ja näyttökortti oli Club3d Radeon7000 ja aikaisemminkin kyselin ettekä osanneet auttaa osaattekohan nytkään??? http://koti.mbnet.fi/jpq/graffabugi_simulaatio.png
|
hooligan/dcs
| Torstaina, 13. lokakuuta, 2005 - klo 6.35: | | Älä käytä Voyageria, problem solved
|
JPQ
| Torstaina, 13. lokakuuta, 2005 - klo 14.16: | | hooligan/dcs: tuleekos ne siitä ? varma kun en itse voi olla.
|
jPV
| Torstaina, 13. lokakuuta, 2005 - klo 16.10: | | Club3D Radeon 7000:lla mulla tuli vastaavia häiriöraitoja 3D-kiihdytystä käyttäessä. Jos esim jotain 3D:tä käyttävää ohjelmaa ajoi ikkunassa, niin raitoja tuli jonkin verran myös kyseisen ikkunan ulkopuolelle. Parilla Radeon 7500:lla ongelmaa ei ole esiintynyt. Eikä sen puoleen 9200SE:lläkään, jota käytin pitkään 2D-korttina, mutta 3D-puolta en voi Peg1:llä testata sillä.
|
JPQ
| Torstaina, 13. lokakuuta, 2005 - klo 17.59: | | Nämä tulee ihan 2d käytössä ja myös Miamiin. Pitääköhän tässä haalia joku muu kortti ersim. 7500.
|
jPV
| Perjantaina, 14. lokakuuta, 2005 - klo 14.46: | | En ole käyttänyt tuota Radeon 7000 -korttia niin paljoa, että osaisin sanoa tuleeko niitä häiriöitä myös 2D-käytössä pidemmän päälle...
|
cahva
| Perjantaina, 14. lokakuuta, 2005 - klo 18.10: | | Mulla tuli tota virhemössöä joskus PicassoIV:llä ja sitten myös puuceella Voodoo sarjan kortilla. Syynä oli lämpötila/poweri eli onkohan sulla jäähdytykset ja/tai poweri ihan kunnossa?
|
JPQ
| Perjantaina, 14. lokakuuta, 2005 - klo 21.21: | | cahva: muuten ei ole ongelmia ja tämä ei ole virhe mössöä vaan selkeitä viivoja. Powerista en tiedä mutta lämpötilat lienee metallipala jähdytetyssä näytönohjaimessa ok tosin täytyy tutkia kuten myös kun on vain G3 niin tuskin sekään lämpenee liikaa mutta kiitos vinkistä. kaikille: tänään tulee aikaisemmin oikein huolella noita.
|
JPQ
| Tiistaina, 25. lokakuuta, 2005 - klo 18.57: | | Eipä liity MUIhin nyt tuli selkeästi ekan kerran muittomassakin softassa ja tosi pahasti ja sovellus oli MoprhEd joten kyllä melko varma olen että näyttökortti tässä kiusailee minua.
|
JPQ
| Tiistaina, 25. lokakuuta, 2005 - klo 23.41: | | Ja pohtijoille tiedoksi että ns kylmänä esiintyy eli just käynnistyksen jälkeen tänään ja yleensä kun kone ollut päällä pitkään mutta käyttämättä.
|
JPQ
| Perjantaina, 28. lokakuuta, 2005 - klo 14.33: | | Kappas kun scrollaan sivua selaimessa raidat kulkee mukana jos tieto auttaa teitä auttamisessa hyvä.
|
itix
| Perjantaina, 28. lokakuuta, 2005 - klo 14.48: | | Silloin se raita on siinä grafiikkadatassa. Eli ehkäpä jotain häikkää videomuistissa... eipä voi tietää.
|
itix
| Perjantaina, 28. lokakuuta, 2005 - klo 14.48: | | Tietysti sekin voi olla vikana että joku buginen softa kirjoittaa vahingossa videomuistiin.
|
JPQ
| Perjantaina, 28. lokakuuta, 2005 - klo 17.58: | | itix: no ilmiö esiintyy nykyään MorphEDissä,Miamissa,ja Voyagerissa ainakin joten en kyllä usko bugisiin softiin koska classic amigalla tuo Miami on näyisti toiminut graafisen puolen osalta. PS. epäilen näyttökorttia eniten. No ensi tilassa kun kaikki sallii pitänee haalia kasa niitä ja sillain.
|