Kirjoittaja |
Viesti |
Boogie/RocknRoll
| Maanantaina, 6. kesäkuuta, 2005 - klo 21.26: | | TV1 klo. 22.15. Tunti viisitoista minuuttia asiaa vaihtoehtobändin todellisuudesta. Suosittelen. Ehdoitta.
|
Boogie
| Maanantaina, 6. kesäkuuta, 2005 - klo 21.56: | | Oh, sorry, you must hurry. Oikea aika on 22.05.
|
TSK
| Maanantaina, 6. kesäkuuta, 2005 - klo 23.58: | | Oho tais mennä jo. Kello on 23:59.
|
JPQ
| Tiistaina, 7. kesäkuuta, 2005 - klo 0.40: | | Niinpä (eli on mennyt jo) ja tietäisi millainen bändi jotain hämärää olen tuosta käsittänyt mutta tarkkaa en tiedä ja hämärä muistikuva on niin hämärä ettei se riitä.
|
Boogie
| Tiistaina, 7. kesäkuuta, 2005 - klo 13.23: | | JPQ: Googletus auttaa, moneen vaivaan: http://www.cleaningwomen.com TSK: Sorry, olin nähnyt tämän jo aiemmin, joten meni ohjelmatiedoissa hieman ohi, pahoillani syvästi olen! Freakin' stuff - Kregory P.
|
TSK
| Keskiviikkona, 8. kesäkuuta, 2005 - klo 4.21: | | Boogie: Ei mitään. Itse pyörin tällä foorumilla sen verran harvoin että meni sen takia ohi. En vain voinut vastustaa kiusausta laittaa sitä kommenttia tuonne. Eli sorry siitä.
|
|