Kirjoittaja |
Viesti |
sloxa
| Lauantaina, 14. toukokuuta, 2005 - klo 13.00: | | kysytään nyt sitten kaikki mahdollinen!!1 kaatuuko teilla uusin mplyer jos yrittää kelata eteen päin?? mulla kaatuaa... näkyykö mpg/mpeg?? näkyy vain vihreä/mustaa viivaa!!! mulla uusin mplayer ja uusin Gui.. olen kokeillut vaikka mitä versioita ei oikein tunnu pelaavan.. avit ja divx-mov toimii paitsi se kelaus!! A1-Xe G4
|
Thematic
| Sunnuntaina, 15. toukokuuta, 2005 - klo 2.03: | | Minulla toimii toisiksi uusin mplayer (kolmas kaiketi) ihan riittävän hyvin, sen jälkeen ilmestyneestä ei tuntunut olevan juuri mihinkään. GUI-vempeleisiin en ole kajonnut.
|
Boogie
| Sunnuntaina, 15. toukokuuta, 2005 - klo 16.49: | | GUI:t sucksii, saksiis not. Pienikin kelailu eestaas kaataa Nanollakin MPlayerin, kuten myös eri ääntä AHI:lta varaavat ohjelmat (täytyisi säätää varauksia per proggis, jotkut sentään osaa - Amppia voi laittaa päälle yht'aikaa monta).
|
sloxa
| Sunnuntaina, 15. toukokuuta, 2005 - klo 21.20: | | vai sillee!!! mulla joku mplayer toimi tosi hyvin, kelaukset ja äänet ja mpg tiedostot.. nyt ei pelaa mikään!! Tällä uusimmalla.
|
sloxa
| Sunnuntaina, 5. kesäkuuta, 2005 - klo 19.58: | | no nyt sain mplayerin pelaamaan muuten hyvin.. osd toimii ja kelaukset.. mutta tekstejä en saa millään näkymään?? linuxissa toimi hienosti mutta tässä os4:ssä ei pelaa..
|
PR
| Sunnuntaina, 5. kesäkuuta, 2005 - klo 23.01: | | MPlayer-GUI v1.31 by Deniil Hyvin toimii, ei kaatua os4 ja XE. Ite Playeri on 1.0pre7.004 Previkka vasta joten voi olla uudempi stabiilimpi.
|
|