Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Maanantaina, 14. maaliskuuta, 2005 - klo 23.45: | | Mikähän olisi hyvä pikaviestin macille ja pceelle ? siis sellainen joka molemmille ja vaatimuksiin kuuluu ei käytä AOL palveluja. Kaveri kysyi ja täytyyhän häntä yrittää auttaa.
|
Thematic
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 0.30: | | Jabber on muutenkin paras, kun on avoin.
|
Jani Kuituniemi
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 11.08: | | Lisäksi ainakin MSN Messenger on molemmille alustoille (Windows ja MacOS X) jos sitä haluaa käyttää.
|
Jon
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 17.20: | | Itse olen testannut Jabberia ja Skypeä.
|
arles
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 17.51: | | Miksi IRC ei kelpaa?? Kanava #amigafin toimii aina.
|
JPQ
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 18.20: | | arles: joo jos puhutte keskenänne ei ole kiva että muut vakoilee eikö totta? lisäksi tyypit on pc ja mac mies joten hushus amigafin kanavalta jollei ole asiaa joka liittyy jotenkin edes amigaan (edes tyylin on examigisti). On toisella amiga muttei se oikein voi sitä käyttää. Jon: skypehän on netti puhelin.
|
Jon
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 19.56: | | JPQ: toimii myös pikaviestimenä.
|
C=
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 22.12: | | JPQ: Voihan IRC:ssä puhua myös täysin privaatisti. /msg ja /query -komentojen avulla. Tai voithan aina tehdä oman kanavan ja halutessasi estää muita kuinn kavereitasi pääsemästä sinne.
|
JPQ
| Tiistaina, 15. maaliskuuta, 2005 - klo 23.59: | | C=: aika hankalaa oletan. Jon: hyvä tietää tuo skype juttukin.
|
JPQ
| Keskiviikkona, 16. maaliskuuta, 2005 - klo 1.37: | | C=: siis toiselle kohde henkilöistä.
|
Frn
| Keskiviikkona, 16. maaliskuuta, 2005 - klo 17.26: | | Jabberista tuli mieleen, miten esim MSN-transportin saa toimimaan (tai saako)? Ohjeiden mukaan en sitä onnistunut tekemään MorphOS clientissä (v1.5). Jabberviestintä tuntui toimivan ihan kivasti, mutta jokin esti noiden transporttien käyttöönoton. Eli pitäisikö toimia?
|
Thematic
| Torstaina, 17. maaliskuuta, 2005 - klo 0.27: | | Minä olen käyttänyt ICQ-transportia. Jahuuta olisin kokeillut, mutta rekisteröinti napsahti pieleen, niin saa luvan olla.
|