Kirjoittaja |
Viesti |
hooligan/dcs
| Tiistaina, 1. helmikuuta, 2005 - klo 8.29: | | Ihan mielenkiintoiselta projektilta vaikuttaa CDonFire. http://www.netzgesta.de/projects/cdonfire.htm Aika monimutkaisen näköinen käyttöliittymä mutta potentiaalia näyttäisi olevan. Miinuspuolena että DVD-polttoa ei kyseinen softa ainakaan vielä tue.
|
Jani
| Keskiviikkona, 9. helmikuuta, 2005 - klo 20.39: | | Eipä vorki ainakaan minulla kun herjaa ixemul.librarya. Mistä sitten saisikaa sen.
|
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 12.13: | | Linkki
|
Jani
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 15.40: | | Enää ei herjaa ixelmul.librarya. Käynnistin shellin kautta niin tuli seuraavaksi ilmoitus. Error in line number 4 PEN.SHADOW Not enough memory
|
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 17.35: | | Oiskohan chip vähissä? Mulla on semmonen ongelma ton kanssa et jos avaan ja suljen sen, avaan taas ja suljen ni kone kaatuu. Samoin jos maximizetan sen ikkunan ja quittaan niin taas kosahtaa. Mut kivalta ohjelmalta vaikuttaa kunhan kehitys etenee.
|
Jani
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 18.30: | | Paljonko sitä chippiä sitten tarvitaan minulla on fastia 64MG ja chippiä 2MG.
|
Jani
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 18.31: | | Siis 64Mb ja 2Mb
|
JPQ
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 19.42: | | Jani: mutta paljonko on käytössä tuo 2mb nyky amigoiden maksimi. Jota käytännössä koskaan kaikkea saa käyttistä ajaessaan käyttöön.
|
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 20.22: | | JPQ: mulla on käytössä bvision ni on suht. maksimit chip-muistit WB:ssä . Jani: siis onks sulla se koko 2mt WB:ssä käytössä?
|
Jani
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 20.38: | | Siltä näyttää, että on. No kuitenkin sitä muistiahan syö erään WB:en asiat.
|
Thematic
| Torstaina, 10. helmikuuta, 2005 - klo 21.17: | | Jani: OS 3.5:ssä ainakin säästyy huomattavasti chipiä laittamalla startup-sequence:een 'wbctrl imt=fast'. Mutta jos ei näyttökorttia ole, voi joko vähentää värejä tai asentaa FBlitin.
|
Jani
| Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 15.07: | | On minulla näyttökortti ja OS 3.9. Otin aminetista tuon fblitin ja nyt sitten yritän sillä saada ongelmaa ratkaistua. No en minä kuitenkaan mikään hakkeri ole, että teitäisin kaiken joten sitä vaan joutuu kokeilemaan ja kyselemään.
|
Ibe U
| Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 15.24: | | Jani: ELÄ pistä FBLIT :ittiä se vain siirtää fastiin tavaraa chip muistista, ei ole tarvetta sille.
|
Jani
| Perjantaina, 11. helmikuuta, 2005 - klo 18.04: | | Niin se kun sitten tarkemmin luin FBLITin niin sielä luki, että ei näyttökorteille. Tai jotain semmoista.
|
Jani
| Lauantaina, 12. helmikuuta, 2005 - klo 9.15: | | Laitoin wbctrl:än koneeseen mutta eipä näytä auttavan sekään. On tässä jotain ihmeellistä kun yrittään avatan catalogsin tiedoston niin menee kone tilttiin. Ja kyseinen partitio onkin sen jälkeen 100% täynnä.
|