Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 8.18: | | Saako MiniITXin ATX/microATX koteloon kiinni ? siis ilman patentteja varmaan joku erikois liima pitäisi kyllä sen kiinni.
|
deeq/RNO
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 13.29: | | Itselläni on mA1 lauta microATX kotelossa ja ei tarvinnut mitään patentteja.
|
ajk
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 14.47: | | Ruuvinreiät on sen verran halpoja tehdä että kyllä niitä useimmista koteloista löytyy eri standardeille
|
JPQ
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 15.35: | | ajk: hauskasti sanottu useimmat suomesta saatavat kotelt ei ole kivan näköisiä.
|
itix
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 18.07: | | Antec Aria. Siinä on nätti kotelo.
|
Jupp3
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 19.43: | | >Antec Aria. Siinä on nätti kotelo. Todellakin. Oma Pegasos 2 on juuri tuossa kotelossa, ja oli näytillä Saku-vuosikokouksessa
|
deeq/RNO
| Lauantaina, 5. helmikuuta, 2005 - klo 20.28: | | Kuten myös ;) mutta ei tuo mielestäni koteloiden aatelia ole.. Suomessa tuntuu olevan aika heikkoa löytää vähän erikoisempaa boksia pöydänkulmaan. Ariassa on bonusta mukana tuleva kortinlukija.
|
JPQ
| Sunnuntaina, 6. helmikuuta, 2005 - klo 0.28: | | Jupp3: ei pahin mutta karuista tykkään minä ja ihan perus koteloa tarkoitan ja näitä on olemassa tai ollut ainakin silloin (siis tarpeeksi perus) kuin pegan ostin joskus 4-5 kuuta viime vuonna kait muttei tule maahan.
|
Frn
| Sunnuntaina, 6. helmikuuta, 2005 - klo 10.37: | | deeq/RNO: Samaa mieltä tuosta koteloiden saatavuudesta. Olin todella lähellä tilata Hollannista kotelon, mutta sitten tuli toi Aria. Ei se mikään superhyvä ole, mutta aika hiljainen. Taitaa olla puolet Suomen Pegasoksista Ariassa.
|
JPQ
| Sunnuntaina, 6. helmikuuta, 2005 - klo 12.18: | | Frn: minulla ehkä suomen karuimmassa.
|
mkl
| Sunnuntaina, 6. helmikuuta, 2005 - klo 20.45: | | AOpen H340A musta: Huippu! Huippuhalpa!
|