Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 4.53: | | Mikä on helpoin tapa kopioidia tiedostot paikasta x paikkaan y ja kopiointi vain silloin jos tiedosto uudempi lähteessä ? Windowsia käyttävä kaveri (sitä kiinnostaa AmigaOS ja MorphOS) kyseli ja kun itse oivaltanut joudun nolosti kysymään täällä.
|
hooligan
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 6.31: | | Magellan?
|
JPQ
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 13.40: | | hauska ehdotus tosin osaakos käyttis mitenkään mitään suoraan ? jos ei niin voi irvistys...
|
jPV
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 16.02: | | Updatecopy Aminetistä, jos käy käskyn lisääminen käyttikseen ;)
|
miksuh
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 16.29: | | Käyttiksen copy käskyssä ei taida itsessään suoraan olla päiväyksen tarkistusmahdollisuutta, ainakaan AmigaOS 3.x:ssä. Mutta kyllä ton sais toimimaan parin rivin AmigaOS tai Arexx skriptillä.
|
miksuh
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 16.35: | | Olin muuten jo unohtanut (ja varmaan moni muukin), että AmigaOS 3.9 + BoingBag 2 lähtien skripteihin voi määritellä oman tulkin/komennon jolla skripti suoritetaan. Eli skriptin alkuun ekalle riville vain esim: #! bin:perl tai #! bin:sh Jne. Pakko ei ole edes käyttää varsinaista skripti tulkkia. Skriptiin pitää laittaa s-lippu päälle normaaliin tapaan. Jos toi eka rivi on skriptissä, niin esim perl-skriptin voi ajaa kuin se olis AmigaOS tai Arexx skripti.
|
miksuh
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 16.41: | | Eli esim hello.pl perl-skriptin ajo komentoriviltä on vaan: > hello.pl [parametrit] [enter]
|
itix
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 17.55: | | Onhan tuo ollut vakiona MorphOS:ssa jo vuosikausia.
|
miksuh
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 18.13: | | itix: No onhan se ny ollu AmigaOS 3.9:ssakin vuosikausia. Ei tässä nyt siitä ollu kyse kauanko se missäkin on ollut.
|
Piru
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 18.18: | | Niin, tosiaan. Ja MorphOS:ssa voi käyttää: #! /bin/sh Tällöin scriptit ovat yhteensopivia un*x-maailman kanssa. Tuo '/jotain' korvataan automaattisesti muotoon 'jotain:'.
|
miksuh
| Maanantaina, 29. marraskuuta, 2004 - klo 18.27: | | Toi on ihan hyvä, että toi on suoraan käyttiksessä. Mä olen joskus 3.9:n kanssa koittanu käyttää UnixDirs patchia, mutta se on musta joka kerta aiheuttanu jotain ongelmia ni en sitten ole pitäny sitä jatkuvasti asennettuna.
|