| Kirjoittaja | 
Viesti | 

Jokke
  | |  Maanantaina,  8. lokakuuta, 2001 - klo 12.07:    |  |    Nyt on Amigan rinnakaisporttiin  saatu Graafinen LCD-näyttö toimimaan  (Ohjain T6963C, mitä löytyy lähes joka   ainoan näyttövalmistajan näytöistä..),  ja jaan mieluusti tietoni kyseistä pelistä.  Eli mailatkaa jos kiinnostaa,  esim. auto mp3 soitin projekteihin....      Mutta itse ongelma:    Tarvisin ohjelmointi apua Blitz Basiciin,  eli miten saisi Amigaamp:a tai tmgl:ää  komennettua Arexxin välityksellä?  Arexx on täysin hepreaa mulle.  Jos jollain olisi valmis koodin pätkä,  niin pistäis mulle sähköpostiin..  ..Olisin erittäin kiitollinen 

|  

Mika Hanhijärvi
  | |  Maanantaina,  8. lokakuuta, 2001 - klo 13.42:    |  |    No tuohon tarkotukseen ei ole mulklka kodia tähän hätään, mutta Arexx:n opetteluun kannattaa hakea Aminetista Arexx Guide (en muista pakun nimeä just) Se on aika kattava manuska yleisimpiin Arexx komentoihin ja Arexx ohjelmointiin. 

|  

Frn
  | |  Keskiviikkona,  24. lokakuuta, 2001 - klo 17.21:    |  |    Eikös Bream kirjoitellut juttua johonkin taannoiseen Sakuun tuosta LCD:sta ja Amplifierin ohjauksesta Arexx:lla? Olisko ollut tän vuoden ensimmäinen Saku tjsp. Siinä oli muistaakseni koodinpätkääkin mukana. 

|  

Jokke
  | |  Torstaina,  25. lokakuuta, 2001 - klo 22.12:    |  |    Kiitos!  ARexx guide oli apua,  ja ongelmat ratkaistu!    Ehkä tänä vuonna vielä  pääsen kuuntelemaan mp3 musiikkia  mitsussani.. :)  ... Kunhan saan LCD-näytön vielä   sarjaporttiin... ( MAS-Player vie rinnakaisportin :( ... ) 

|  
  |