Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Maanantaina, 13. syyskuuta, 2004 - klo 16.03: | | Onko kellään mainittujen merkkien digikameroista kokemusta MorphOSin Poseidonin kanssa ?
|
JPQ
| Tiistaina, 14. syyskuuta, 2004 - klo 4.16: | | No Canonista saatamme piankin saada mun raportin ja CF kortin lukija ratkaisee ongelmaa myös. Varsinkin kun sittenkin tuo talossa jo oleva toimii MorphOSissa tosin en ole varma pitääkö kortin olla jo bootissa sisällä toisin siis kuin Olympuksesta kuvien siirros pitää jälkikäteen kamera kytkyttää.
|
Toni
| Tiistaina, 14. syyskuuta, 2004 - klo 10.51: | | Canon Powershot A70:ltä oon ainakin saanu kuvat ja videot koneelle. Ohjelmana käytin: PtpDigCam
|
JPQ
| Keskiviikkona, 15. syyskuuta, 2004 - klo 16.29: | | Toni: aha minä tosin mietinkin hieman kalliimpia kameroita kuin tuo A70. ja kun CF lukulaite toimii edes jotenkin niin sekin auttaa.
|
Toni
| Torstaina, 16. syyskuuta, 2004 - klo 9.30: | | JPQ: No olisit rajannut kysymystä vähä tarkemmin. Olihan tuo A70 kallis silloin 1,5 vuotta sitte uutena mallina ku ostin. Kiinnostaa kans muuten toi CF lukulaitteen hankinta. Mitä tarkoitat tuolla "toimii edes jotenkin"? Onko jotai ongelmia ollut sen kans vai?
|
JPQ
| Torstaina, 16. syyskuuta, 2004 - klo 12.16: | | Toni: perus siirto tapahtunee monesti aika samoin. kortin lukijan kanssa on se ongelma että olettavasti se kaatuu välillä näkyy ja välillä ei sama ongelma on eräässä Windows PCeessä (mikä windows sitä en muista) samallakortinlukija yksilöllä Ja ongelma ratkeaa noin tyyliin kortinlukija irti hetkeksi ja takaisin kiinni eli fyysinen irroitus. Ja kamera mihin juuri nyt viittaan nyky tiedon valossa on Canon Powershot Pro1. Jos en pidä vaihtunee Nikon Coolpix 8700:seen.
|
JPQ
| Torstaina, 16. syyskuuta, 2004 - klo 16.26: | | Toni&muut: jos hyvin käy on parempaa tietoa asiasta 20.9. Siis käytännön kokeilun tulosta tarkoitan.
|