| Kirjoittaja | Viesti | 
|       
 JPQ

| Mikähän olisi sopiva softa jolla voisin 3d objektin suunnitella| Torstaina,  7. lokakuuta, 2004 - klo 23.10: |  | 
 ohjelmaa varten joka tekisi dataa tyyliin
 kulmienmäärä,kulmien koordinaatit. jotenkin noin ja asteikoksi
 viimeisiin -1 ja 1 välien numerot. Ja vielä
 mukavempaa olisi jos cinema4d objektiivista saisin nuo tiedot
 tuotettua en vielä jaksa löytämäni fileformaatti dokumentin pohjalta
 tuollaista vääntää.

| 
|       
 Jupp3

| DXF-formatti voisi olla lähellä haluamaasi. Ainakin Imagine 4.0 pystyy tallentamaan objekteja kyseisessä formatissa.| Perjantaina,  8. lokakuuta, 2004 - klo 10.33: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Jupp3: Cinema4d ei ja Imagine4 mitä Aminet Cdeeltä olen testannut ei| Perjantaina,  8. lokakuuta, 2004 - klo 14.28: |  | 
 ole minulle soveltuva en ymmärrä mitään... tosin joku softahan muutti
 3d objekteja muodosta toiseen tosin nimi on unohtuntu vihje se on
 aminetissa jos joku sen keksii.

| 
|       
 tomppa

| 3dto3d.lha, muistaakseni. Jos ei-Amiga ohjelmat kelpaa niin Wings3d (win/linux) ja Metasequile (tjsp. windows.) on ihan napparia ilmaisia modellereita, ulostaa mallin jossain tekstimuodossa niin siita on helppo parsia koordinaatit.  Amylle ei taida taida pahemmin loytya vapaita 3d softia? :-(| Lauantaina,  9. lokakuuta, 2004 - klo 14.50: |  | 
 Wings3d:han on ilmeisesti tehty SDL:lla ja erlangilla, jos jalkimmaisesta loytyisi amigaversio SDL-bindingeineen tuo voisi olla jopa portattavissa?

| 
|       
 JPQ

| tomppa: kyllähän Poyray on se vaan on aika kamala mun käyttööni ja nuo eräät meltei vapaat on sharewarea ja mitä osaavat eri juttu.| Lauantaina,  9. lokakuuta, 2004 - klo 16.13: |  | 
 PS. muistanet paketin nimen oikein se oli just joku noin kuvaava minusta.

| 
|       
 Jupp3

| Eikös tuo Cinema4D:n mukana tullut MagicLink osannut konvertoida objekteja muodosta toiseen?| Sunnuntaina,  10. lokakuuta, 2004 - klo 15.20: |  | 

| 
|       
 JPQ

| Jupp3: no täytyy tutkia vaikka onkin vain CU Amiga versio.| Sunnuntaina,  10. lokakuuta, 2004 - klo 16.57: |  | 

|