Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Torstaina, 7. lokakuuta, 2004 - klo 23.10: | | Mikähän olisi sopiva softa jolla voisin 3d objektin suunnitella ohjelmaa varten joka tekisi dataa tyyliin kulmienmäärä,kulmien koordinaatit. jotenkin noin ja asteikoksi viimeisiin -1 ja 1 välien numerot. Ja vielä mukavempaa olisi jos cinema4d objektiivista saisin nuo tiedot tuotettua en vielä jaksa löytämäni fileformaatti dokumentin pohjalta tuollaista vääntää.
|
Jupp3
| Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 10.33: | | DXF-formatti voisi olla lähellä haluamaasi. Ainakin Imagine 4.0 pystyy tallentamaan objekteja kyseisessä formatissa.
|
JPQ
| Perjantaina, 8. lokakuuta, 2004 - klo 14.28: | | Jupp3: Cinema4d ei ja Imagine4 mitä Aminet Cdeeltä olen testannut ei ole minulle soveltuva en ymmärrä mitään... tosin joku softahan muutti 3d objekteja muodosta toiseen tosin nimi on unohtuntu vihje se on aminetissa jos joku sen keksii.
|
tomppa
| Lauantaina, 9. lokakuuta, 2004 - klo 14.50: | | 3dto3d.lha, muistaakseni. Jos ei-Amiga ohjelmat kelpaa niin Wings3d (win/linux) ja Metasequile (tjsp. windows.) on ihan napparia ilmaisia modellereita, ulostaa mallin jossain tekstimuodossa niin siita on helppo parsia koordinaatit. Amylle ei taida taida pahemmin loytya vapaita 3d softia? :-( Wings3d:han on ilmeisesti tehty SDL:lla ja erlangilla, jos jalkimmaisesta loytyisi amigaversio SDL-bindingeineen tuo voisi olla jopa portattavissa?
|
JPQ
| Lauantaina, 9. lokakuuta, 2004 - klo 16.13: | | tomppa: kyllähän Poyray on se vaan on aika kamala mun käyttööni ja nuo eräät meltei vapaat on sharewarea ja mitä osaavat eri juttu. PS. muistanet paketin nimen oikein se oli just joku noin kuvaava minusta.
|
Jupp3
| Sunnuntaina, 10. lokakuuta, 2004 - klo 15.20: | | Eikös tuo Cinema4D:n mukana tullut MagicLink osannut konvertoida objekteja muodosta toiseen?
|
JPQ
| Sunnuntaina, 10. lokakuuta, 2004 - klo 16.57: | | Jupp3: no täytyy tutkia vaikka onkin vain CU Amiga versio.
|