Kirjoittaja |
Viesti |
Pekka
| Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.21: | | Liitetäänkö Pegasokseen standardi PC-korppuasema, vai Amigan korppuasema? Tukeeko Pegasos Amigan 880 kiloisia korppuja suoraan?
|
itix
| Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.35: | | PC:n korppuasema. Amigan korppuasema vaatisi Catweasel Mk3:sen, mutta Catweaselin softatuki on heikko eikä korttiakaan valmisteta enää. Niin ja MorphOS ei tue emolevyllä olevaa korppuliitäntää.
|
Jope
| Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 14.48: | | Jensin sympatiat on OS4-puolella, joten "virallisia" morphos-ajureita ei luultavasti tule koskaan tulemaankaan hänen vehkeilleen. 68k-ajureilla tuon CW3:n saa kuitenkin toimimaan MOSissa, joskin välillä vähän epävakaata menoa.
|
hooligan/dcs
| Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 23.09: | | Sympatiat? =) No jaa.. personal feelings before business.. Alkaa menemään aika uskomattomiin sfääreihin tämä OS4/MOS konflikti... jopa niin pitkälle että jotkut on valmiita kieltäytynmään asiakkaista agendansa takia. Ihan sama mulle tosin.. en ikinä tule floppyä käyttämään.. mutta sillekin tuntus olevan kysyntää.
|
Jope
| Lauantaina, 17. heinäkuuta, 2004 - klo 23.58: | | No kun jauhoin Jensin kanssa aika pitkään breakpointeilla, niin ei käynyt epäselväksi, että mikä oli mielipide BBRV:stä jne.. On se outoo kyllä. Itse olen nykyään taas pelkästään Classic-meiningeissä, ei tarvitse stressata siitä, että hyväksyykö random-vastaantuleva Amigisti oman laitevalintani. :-D
|
|