Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Tiistaina, 29. kesäkuuta, 2004 - klo 1.12: | | eli mikähän laitetaan deviceksi jos usb väylällä olevan kameran kuvia haluan siirtää ja kamera on Olympus Camedia C-310 eli todella uusi malli mutta eräät camediathan toimii???. Toki käynee vinkit millä uuhdetko olympus näkyy MOSissa Massstorage devicenäkin... jotkut jutut tekee minulla Fail kun tänään yritin.
|
hooligan/dcs
| Tiistaina, 29. kesäkuuta, 2004 - klo 6.27: | | Olen kokeillut kolmea erilaista Camediaa ja kaikki ovat toimineet heittämällä ne kiinni USB-piuhaan. Minkäänlaista configuraatiota niistä ei mikään vaatinut. Mallit olivat D-390, C-220(muistaakseni) ja sitten yksi mitä en millään muista.
|
Jupp3
| Keskiviikkona, 30. kesäkuuta, 2004 - klo 14.37: | | Jotta muistikortin saa mountattua levyksi, taytyy ensin asentaa Fat95 (Aminet) Lisaksi erittain moni massstorage laite vaatii, etta Poseidonin prefseista pistetaan ruksi tiettyyn kohtaan (jotain SCSI-kaskyihin liittyvaa muistaakseni)
|
JPQ
| Keskiviikkona, 30. kesäkuuta, 2004 - klo 20.03: | | Jupp3: olisikohan Simple SCSI sitä olen tutkinut ja myös Better Removable Supp kohtaa. ja Fat95 on asennettuna jo... hooligan/dcs: onko tosiaan D sarjaa tuo yksi minulla kun mielikuva että ne on jenkkimarkkoille ainakin C-310:sen jenkki myynti nimi on D-540 kait. PS. kamera toimii kyllä äidin PC:eessä ihan hyvin (ongelma ei ole kamera...) ...
|
|