Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Keskiviikkona, 9. kesäkuuta, 2004 - klo 23.37: | | Mistä saan ne toiset ja kolmannet sulut eli ei näitä (,) saan kyllä ja [,{ merkit tosi vaikeasti toiset puolet ei löydy taidoillani mitenkään ja nuokin olisi kiva löytää koodatessa helpommin. ja sitten lisäksi tilde eli aaltoviiva olisi tarpeen netti käytössä vähintään. käyttis on morphos ja näppiskartta ruostalainen. Muita merkkejä en vielä. Tämä viesti on morphosissa lähetty.
|
itix
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 0.10: | | MorphOS:n näppäinkartta toimii samalla tavalla kuin Windowsissakin. Eli tilde tulee kun painat Alt+TILDE ja sitten välilyöntiä.
|
JPQ
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 0.48: | | itix: entäs noi sulut ? vai pitääkö tässä kohtaa konsultoida jotakuta toista.
|
rturja
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 1.02: | | Jos toi toimii samoin kuin winikan näppis, niin altgr+7={, altgr+8[, altgr+9=] ja altgr+0=} - eli siis oikeanpuoleinen alttinäppäin ja 7 8 9 ja 0
|
JPQ
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 2.00: | | rturja: joo noin homma etenee saisipa vaan tän vakaaksi.
|
itix
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 3.32: | | Alt gr ja Alt on samoja MorphOS:ssa.
|
JPQ
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 4.21: | | itix: hyvä helpottaa tipan noitten saamista.
|
JPQ
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 4.22: | | Tosi Kurjaa kun joutuu Amigaa epämukavempaan omituis merkkien syöttöön totuttelemaan.
|
Joanna
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 12.53: | | jpq: ainut kätännön vaihtoehto jolla ne kaikki saisi samoin kuin ennen olisi ottaa CW3 ja laittaa sen perään Amigan näppäimistö, muuten niitä ei saa samoille paikoille mihin Amigassa on tottunut. Tosin kun on PC:tä käyttäänyt niin ei nuokaan niin mahdottomia ole.. tietenkin jos koodaisi enemmän niin sitten se voisi olla ongelma.
|
Jupp3
| Torstaina, 10. kesäkuuta, 2004 - klo 13.22: | | mulla tulee toi tilde myös, kun painaa shift+alt+§ (Viimeisin siis ykkösen vasemmalla puolella ja tabin yläpuolella oleva nappi) Ainakin itse olen tottunut käyttämään tuota enemmän
|
|