Kirjoittaja |
Viesti |
KimmoK
| Perjantaina, 16. huhtikuuta, 2004 - klo 10.24: | | Olikos joku jo jonnekin tehnyt hakemiston Saku lehdissä julkaistuista artikkeleista, testeistä yms. ?
|
Janne
| Perjantaina, 16. huhtikuuta, 2004 - klo 13.57: | | Sellainen on jokaisessa Sakussa ollut vuosikaudet. http://batman....uusi/vakiot/aikaisemmat_sakut/2003.html Toki siitä hakeminen voi olla vähän vaikeaa kun järjestys on lehtikohtainen, mutta voisikohan Googlen valjastaa tehtävään?
|
jansa
| Perjantaina, 16. huhtikuuta, 2004 - klo 14.37: | | Eikös tuolta aikoinaan käynyt ilmi jutun kirjoittajakin?
|
KimmoK
| Perjantaina, 16. huhtikuuta, 2004 - klo 15.22: | | @Janne Tänks. Ja nyt muistuu mieleen että saman vastauksen olen tainut saada joskus ennenkin. Muistini on hyvä mutta lyhyt. Joskus (viimeistään sitten kun olen itse eläkkeellä tai muuten kerkiän) pitää koostaa nuista semmoinen GRANDE SAKU CD. Eli kaikki tavara linkitettynä yhdessä hakemistossa.
|
Janne
| Lauantaina, 17. huhtikuuta, 2004 - klo 11.06: | | jansa: Anu varmasti muistaa tuoreemmat kuviot, mutta tuo lista taitaa periytyä Disketti-Sakusta jossa nimiä ei kai koskaan ollut? Olisikohan AmigaGuide-Sakussa ollut? Ei voi muistaa. KimmoK: Odotamme mielenkiinnolla.
|
|