Kirjoittaja |
Viesti |
Britelite
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 1.40: | | Ollaan järkkäämässä amiga-demopartya Turussa 28-30.5.2004. Löytyisiköhän sen verta kiinnostusta että saatais tuollaiset 30-50 henkeä kasaan? Partypaikan yhteydessä olisit toisetkin tilat jossa voisi hyvin järjestää jotain ei-scene miittaria, jos on porukkaa jotka ei välttämättä haluisi partyille mutta kuitenkin haluisivat tavata tuttuja. Jos on jotain ehdotuksia tai kysymyksiä niin mulle saa mailata
|
hooligan/dcs
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 6.22: | | Hankala tietysti sanoo tässä vaiheessa mitään 100& varmaa, mutta näin ens alkuun tuo ajankohta näyttäs sopivan. omg lol b00zig!
|
cahva
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 9.38: | | \o_ Virtasen veljeksistä myös toinen ilmoittautuu
|
miksuh
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 14.47: | | Joo äiseltään ajateltuna toi ajanohta vois mullein sopia, mutta pitää atella tarkemmin sitten lähempänä tuota.
|
deeq/RNO
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 16.09: | | Cunt me in \o/
|
Sami Ylönen
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 17.18: | | "Mitä?! Onks hooligan ja cahva veljiä?-o"... enivei määkin voisin tulla ja kalenterikin kertoo ettei silloin olisi mitään ihmeellistä. Eri asia onko siinä vaiheessa enää rahaa edellisen viikonlopun Viron risteilyn jäljiltä...
|
Jupp3
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 17.47: | | Pääsevätkös Pegasos-käyttäjätkin sisään? Ilmeisesti sama paikka kuin Datapartyillakin?
|
Britelite
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 18.53: | | Jupp3: tottakai, mutta compot ovat pelkästään 68k-koneille Ja paikka on sama vanha tuttu =)
|
JPQ
| Perjantaina, 12. maaliskuuta, 2004 - klo 20.08: | | Britelite: eipistä jos kompot on noin. PS. en ole kyllä turusta päin mutta siltikin voisi joku vain Pegasos väelle olevan demo kompon tehdä.
|
Jupp3
| Lauantaina, 13. maaliskuuta, 2004 - klo 7.39: | | Britelite: Minkäslaisia compoja olisi muuten luvassa? Basic-compo niinku Datapartyillakin?
|
Jope
| Lauantaina, 13. maaliskuuta, 2004 - klo 11.16: | | Kaitpa sitä vois iteki tulla pyörähtämään.. :-)
|
miksuh
| Lauantaina, 13. maaliskuuta, 2004 - klo 12.14: | | Joha näköjään typotin totaalisesti ton oman edellisen kommenttini Mut tosiaan, riippuu paljolti siitä onko mulla rahaa lähteä Turkuun tuolloin. Matka Espoosta Turkuun ei ole paha, vaikka sen sitten junallakin kulkisi. Tietty ison Amigan raahaaminen pikajunassa olis vähän epämukavaa, mut eiköhän se onnistus, ellei sitten saa autokyytiä.
|
Britelite
| Lauantaina, 13. maaliskuuta, 2004 - klo 13.09: | | Jupp3: Ainakin perus demo-, intro-, musa- ja graffakompot... Mutta kai sitä vois jonkun amigabasic-componkin pitää =)
|
miksuh
| Lauantaina, 13. maaliskuuta, 2004 - klo 13.20: | | Eiks basic compoon vois osallistua myös Amoksella
|
c64
| Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 17.52: | | saavun varmaan paikalle
|
JPQ
| Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 20.30: | | miksuh: entäs sitten Blitz Basic ? tosin paikalle en varmasti pääse enkä ole turusta päinkään.
|
deeq/RNO
| Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 19.11: | | http://www.po-rno.fi/mi04/
|
miksuh
| Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 19.43: | | Oho, jopa Motorola Inside party Nimi on ainaki tuttu, tulihan sitä lahessa Kasisalilla kerran käytyä noissa
|
Tripper
| Perjantaina, 9. huhtikuuta, 2004 - klo 13.43: | | Jippii! :D Jesh, laitoin Brite sulle viestii..eli ehkä jopa kahdeksan hengen poppoolla tultais täältä päin :-)
|
Trip
| Perjantaina, 9. huhtikuuta, 2004 - klo 13.44: | | Ja tätä onkin kaivattu!
|
deeq/RNO
| Tiistaina, 20. huhtikuuta, 2004 - klo 21.45: | | Lisää hyviä uutisia: Tapahtumaa sponsoroi Gentle Eye joka myy Amiga tietokoneita, lisälaitteita, pelejä ja ohjelmistoja. Lisäksi yritys saapuu paikan päälle myymään Amiga tuotteita. Nyt kannattaa osallistua tapahtumaan vaikkei demoscene kiinnostaisi niinkään Lisää infoa sivuilta http://www.po-rno.fi/mi04/
|
Britelite
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 1.27: | | Jeh, vielä kuukausi aikaa partyihin, ja jo sen verran porukkaa ilmoittautunu että partyt pidetään varmasti. Mutta kyllä vielä mahtuu mukaan, joten ilmoittakaa nyt ihmeessa jos olette tulossa
|
JPQ
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 2.23: | | Voikos kilpa teokset toimittaa paikalle muun henkilön avulla tai sähköpostilla ? Entäs voiko eri sarjoissa olla useita kilpateoksia samalta henkilöltä.
|
Britelite
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 2.39: | | Mulle voi lähettää entryt jos ei itse pääse paikanpäälle.
|
miksuh
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 21.25: | | Oli tost irkissäkin puhetta yks päivä. Olis kiva, jos joku vois tulla sitten partypäivänä hakeen mut (ja ehkä muitakin) Turun juna-asemalta, koska mä en osaa tonne kupittaan asemalle. Amigan kanssa on vähä paha lähteä haahuileen ympäri turkua, varsinkin kun ei ole yhtään hajua mihin päin pitäs mennä. Mä olen käyny vain kolmisen kertaa Turussa, niistä kahdella reissulla menin junlla suoraa Turun satamaa, ja kerran oon jopa porukoiden kanssa käyny kesäreissulla aurajoella Suomen joutsenessa, mut mä en enää varmaa löytäs ees koko aurajokea
|
miksuh
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 21.26: | | Eli siis olis kiva, jos joku vois hakea autolla juna-asemalta.
|
MarkoS
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 21.55: | | Eikös kaikki Helsingin suunnalta tulevat junat pysähdy kupittaalla? Vanha asemakin taitaa olla siinä ihan kivenheiton päässä.
|
Jope
| Maanantaina, 3. toukokuuta, 2004 - klo 22.10: | | Joo, vanha asema on toisella puolen tietä uudelta asemalta. Kupittaa on Turun Pasila, paitsi että se palvelee vain rantarataa. :-)
|
miksuh
| Perjantaina, 7. toukokuuta, 2004 - klo 9.29: | | Joo no pitää selvittä se paikanpäälle tulo sitten lähempänä partyja. Hyvä jos sinne ei ole vaikea tulla Nyt on loppu toukokuun ajan sen verta kiire mulla, että en hirveesti ehi Amiga hommeleita seurailla, mutta lähempänä partyja sitten taas.
|
miksuh
| Perjantaina, 14. toukokuuta, 2004 - klo 15.03: | | Joo mä en ole tulossa tonne, eli se miten sinne pääsee ei ole enää ongelma. Täytyy ilmottaa Britelitellekin, että en ole tulossa.
|
JPQ
| Perjantaina, 14. toukokuuta, 2004 - klo 17.21: | | miksuh: saako kysyä miksi et? Ps. oma budjetti on Atk aiheisten juttujen takia liian tiukalla.
|
miksuh
| Perjantaina, 14. toukokuuta, 2004 - klo 17.58: | | JPQ: No säästän tonne tulemiseen tarvittavat rahat lippuun junannusfestareille Kun molempiin ei ole varaa, niin ennemmin mä juhannusfestareille menen, kun olen viikonlopun demopartyilla, vaikka kivaahan sekin olisi.
|
deeq/RNO
| Perjantaina, 14. toukokuuta, 2004 - klo 18.59: | | Festareita tulee ja menee.. Motorolat on vaan kerran vuodessa ;)
|
JPQ
| Perjantaina, 14. toukokuuta, 2004 - klo 20.07: | | deeq/RNO: joo ja toiseksi harva feastari on Amiga aiheinen. ja se mitä hankin on vain todellakin joskus saatavilla. miksuh: en tarkoita yllä olevalla että olisit tehnyt huonon valinnan jokainen tekee valintansa itse.
|
jPV
| Lauantaina, 15. toukokuuta, 2004 - klo 9.24: | | Motoroloihin ei voi kyllä luottaa, että ois edes kerran vuodessakaan ;) Mitenkäs pitkä aika siitä edellisestä kerrasta olikaan..
|
cahva
| Lauantaina, 15. toukokuuta, 2004 - klo 13.00: | | Vuonna 98 mä siellä infotiskillä viimeksi olin
|
miksuh
| Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 16.43: | | No kun rahaa ei ole hirveästi niin ei voi mitään. Mun on pakko valita kahden välillä, juhannusfestarin ja ton Motorola insiden. Ja kun kerran valita pitää, niin ennemmin festareille. Valinta ei ollu oikeastaan edes vaikea, kun ajattelee sitä millaseksi touhu Amigan ympärillä on mennyt noin yleisesti. Juhannusfestareilla ei ainakaan ole mitään OS4 vs MOS vastakkainasettelua. Ei sillä, uskon että tuola partyilla olisi ollut kivaa, mutta nyt kyllä kiinnostaa festarit enempi.
|
Britelite
| Maanantaina, 17. toukokuuta, 2004 - klo 17.54: | | Noh, tuskin näillä partyilla mitään OS4 vs MOS meininkiä näkyy, mehän sentään keskitymme ainoastaan aitoihin amigoihin... ;)
|
fragment
| Sunnuntaina, 30. toukokuuta, 2004 - klo 23.47: | | hep, kuvia tapahtumasta ja demokompo videona (xvid) löytyy täältä: http://fragment.stc.cx/kuvat/motorolainside2004/
|
TSK
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 0.22: | | Otsikon ohi: Juhannusfestarit on ihan typeriä !
|
hooligan/dcs
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 7.08: | | Hassun hauskaa oli. Kiitokset pojille järkkäilystä!
|
deeq/RNO
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 13.36: | | Kiitokset osallistujille! Kuvia saatavilla myöskin täältä: http://deeq.wmhost.com/pix/scene/MotorolaInside04/
|
miksuh
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.13: | | Missäs demokompoon osallistuneet on ihan demoina ? Ei siis videona. TSK: Plöh, juhannusfestarit on just asiaa
|
Britelite
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.46: | | Koitetaan saada compoentryt saataville vielä tänään illalla. Ja kiitokset kaikille jotka saapuivat partyille.
|
miksuh
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.56: | | Kuvien perusteella näyttä olleen iha hyvä meno sielä
|
jPV
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.15: | | Pari demoa löytyy jo: http://jpv.wmhost.com/releases/ ...oma tekele ja Boozoholicsin pikkuinen invi. Lisäksi Zenonin partyillä julkaisema chippack.
|
Tripper
| Tiistaina, 1. kesäkuuta, 2004 - klo 11.56: | | Harmittaa kun meiltä jäi trippi väliin. Olin itse liikaa sairastellut, mut näköjään vein mukanani 7 muuta :I Toivottavasti järkätään vielä! Voin tulla auttamaan
|
Bertta
| Tiistaina, 31. toukokuuta, 2005 - klo 15.49: | | Voi niitä aikoja kun oli amiga? meinaan maailman parhaita peli koneita atarin jälkeen.
|
B2
| Tiistaina, 31. toukokuuta, 2005 - klo 17.46: | | ^^^ mitenkään provoilematta ;) ^^^
|
JPQ
| Tiistaina, 31. toukokuuta, 2005 - klo 21.36: | | Bertta: on se edelleen maailman paras pelikone jos näytttävyys on tärkeää ja pitää räiskinnöistä kuten minä.
|
KimmoK
| Keskiviikkona, 1. kesäkuuta, 2005 - klo 8.22: | | @Bertta "paras" on oikea termi. Paras kone hyöty ja pelikäyttöön jossain vaiheessa. Sittemmin se oli vain paras käyttis hyöty ja pelikäyttöön. Nykyisin se rulettaa lähinnä omassa nichessään.
|