Kirjoittaja |
Viesti |
JPQ
| Tiistaina, 11. toukokuuta, 2004 - klo 5.32: | | Eli mikähän riittää nyt ja tulevaisuudessa FFS bootti partition kooksi ? sehän lienee vain MorphOS käytössä tarpeen eikös ?
|
hooligan/dcs
| Tiistaina, 11. toukokuuta, 2004 - klo 6.45: | | MorphOS:> dirsize morphos: morphos: 271.58 Megabytes [Files: 15.330 Dirs: 1659] MorphOS:> mulla on kaikkee turhaa tauhkaakin mukana.. 512mb on varmaan aika pätevä, saa vielä käyttiksen backupinkin samalle osiolle
|
Jope
| Tiistaina, 11. toukokuuta, 2004 - klo 8.06: | | Mulla tais olla joku 64MB se boottipartitio, sinne mahtui hienosti pari linux-imagea ja morphosin bootti-image. Vedin sen levyn tosin sileäksi (ja backup-file oliki sitten rikki :-P), joten nyt ei ole MorphOSia ajossa missään.
|
Piru
| Tiistaina, 11. toukokuuta, 2004 - klo 12.24: | | Unit Size Used Free Full Errs State Type Name BB0: 21.0M 14.3M 6.7M 68% 0 read/write FFS BOOT Riittänyt omaan käyttöön, jos tarkoitus on käyttää konetta myös linux yms järjestelmillä lisätila ei haittaa.. about 50MB on varmasti tarpeeksi. @hooligan: tässä varmaan kysyttiin tuon boot.img partition kokoa... Itse MorphOS järjestelmä voi toki sijaita samalla partitiolla, mutta suositeltavaa on käyttää erillistä partitiota boot imageille ja järjestelmälle.
|
hooligan/dcs
| Tiistaina, 11. toukokuuta, 2004 - klo 12.41: | | Tykkään selvyyden vuoksi pitää vain kaksi osiota, toinen morphos: ja toinen work: BTW, miks on suositeltavaa käyttää erillistä osiota bootti-imageille? Eipä tullut aikanaan tuota edes sen kummemmin mietittyä.
|
Jope
| Tiistaina, 11. toukokuuta, 2004 - klo 13.38: | | THG, sit saa käytettyä jotain ihmisten filesysteemiä muille partitioille ja pelkästään bootissa joutuu nihkeilemään FFS:n kanssa. Boot-partitiota ei ole pakko pistää mounttautuvaksi, jos ei halua sitä katsella. :-)
|
|