Kirjoittaja |
Viesti |
miksuh
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.37: | | Thomas Frieden kertoi AmigaWorld.net:ssa, että OS4:ssa on nyt tuki AltiVec:lle. Alkuperäinen kommentti ja sitä seurannut kekustelu löytyy tämän linkin takaa
|
miksuh
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 14.42: | | Se on toki ihan mahdollista, että tuon AltiVec tuen toteutus tulee vielä muuttumaan paljonkin, mutta hyvä uutinen, että nyt semmonen kuitenkin OS4:ssa on.
|
hooligan/dcs
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.19: | | Tuli tuosta Altivecistä mieleen että MOS:n portti uusimmasta MPlayeristä tukee ilmeisesti sitä. Jokos se on portattu OS4:lle.. en ole ainakaan nähnyt kuvia missä se olisi esillä? Vai onko OS4:ssa joku oma multimeediosoitin
|
miksuh
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.43: | | hooligan: Kyllä mun muistaakseni OS4:lle pitäs olla nativet softat videoiden ja mp3 pyöritykseen jne. En just muista mitkä kaikki on portattu jne.
|
miksuh
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 15.44: | | Ei se tietenkään haittais, jos MPlayer portattas OS4:lle, sitä en tiedä onko sitä jo alettu portata mahdollisesti.
|
Jupp3
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 20.07: | | Ja ainakin minun tietääkseni Altivec-tukea EI ole vielä siinä prereleasessa.
|
Joanna
| Maanantaina, 31. toukokuuta, 2004 - klo 22.52: | | Jupp3: ottaen huomioon Pre-Release CD-monistukseen kuluneen ajan (julkisten tietojen perusteella yli kuukauden jo) niin on minun nähdäkseni hyvin todennäköistä että siihen tulee saataville laaja netti-packki päivityksiä likimain hetimiten kun se on asiakkailla saakka.
|
|