Kirjoittaja |
Viesti |
TT
| Keskiviikkona, 30. tammikuuta, 2002 - klo 15.06: | | Koittipa päivä, jolloin sain postista Quaken. Sattuipa niin, että kun laitoin pelin asemaan, installoin sen ja lähdin kokeilemaan, tyssäsi peli siihen. Kerronpa sitten miten: Tällainen ilmoitus (software failure) Quake render Process.. paluu WB:hen tai nollaus olivat vaihtoehdot. Sen tiedän, että vika ei ole pelissä itsessään, vaan koneeni syssissä ilmeisesti. Mulla on 060 Turbo, 64 mb, wb 3.0 vielä nyt ja ainakin librareissa on 060 ja 040 libsit.. Olen kuullut että tarvitsisin 3.1 kikstartin, jota mulla ei siis ole vielä. Auttaako sitten se tuohon ongelmaan? Virheilmoitus toistuu siis aina, käynnistän pelin mistä tahansa ikonista, no sentään readme ikonit tms. voi lukea. No mulla ei ole oikeastaan paljoakaan tietoa koko WB:n käytöstä, osaan ainakin yhdistellä libsit libseihin jne. Kortissani on matikkaprossu, jonka peli vaatii. Graffakorttia ei ole, mutta sitä se tuskin vaatii toimiakseen. Elikkä kaikki Quake-fanit, vastatkaa ongelmaani.. Kiiiiitos.
|
Ibe U
| Keskiviikkona, 30. tammikuuta, 2002 - klo 16.29: | | Millä parametreillä oot käynnistänyt pelin Ekalla kerralla se pitäis käynnistää muistaakseni Quake -safe Lueppas se parametrit vai oliko optins teksti tiedosto
|
TT
| Sunnuntaina, 3. helmikuuta, 2002 - klo 16.33: | | Parametrejä oli aika moinenlaisia ja luin myös suositukset, joissa neuvottiin käynnistämään peli tietyllä parametrillä.. Ei toiminut ainakaan mulla. Render Process..Sitä kone ilmoittelee, vaikka pitäisi päästä peliin.
|
|