Kirjoittaja |
Viesti |
jap
| Tiistaina, 16. maaliskuuta, 2004 - klo 15.56: | | Voisiko Saku-foorumin windowsmaisten kansioikoneiden tilalle vaihtaa jotain amigamaisempaa kuvaketta?
|
Anu Seilonen
| Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 17.38: | | Puukottamalla Discuksen lähdekoodia varmaankin jotenkin, mutta emme mielellämme sörki sitä. Sama juttu hymiöpalleroiden kanssa, niitäkin on joskus pyydetty poistettaviksi. Noudatamme foorumissa kultaista ohjenuoraa "jos se toimii, älä korjaa sitä". (:
|
lu0ma
| Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.49: | | Tuon tilalle vain vaihtaisi samankokoisen ja nimisen giffin: http://saku.bbs.fi/discus/icons/tree_g.gif
|
lu0ma
| Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.50: | | (Köh, siis tuon linkin, ei hymiön)
|
JPQ
| Keskiviikkona, 17. maaliskuuta, 2004 - klo 23.21: | | lu0ma: joo mutta salliiko foorumin käyttöoikeudet sitä ja jos tyyli pitäisi vaihtaa amiga tyyliksi niin tuon sinisen "palkin" taustanvärikin pitäisi uusia ja sen jälkeen myös foorumin logo että näyttää hyvältä. PS. Minä tykkään nyky graffoistakin.
|
miksuh
| Torstaina, 18. maaliskuuta, 2004 - klo 18.29: | | No ei noi folderi-ikonit mua häiritse. jotenkin siihen on jo tottunut, että tuommoinen ikoni tarkottaa folderia tai puurakenteen haaraa. On mulla kotonakin tuommoisia vastaavat käytössä kaikissa MUI-ohjelmissa, jotka käyttää NListtree.mcc:tä.
|
|