| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 jap

| Voisiko Saku-foorumin windowsmaisten kansioikoneiden tilalle vaihtaa jotain amigamaisempaa kuvaketta?| Tiistaina,  16. maaliskuuta, 2004 - klo 15.56: |  | 

|  |       
 Anu Seilonen

| Puukottamalla Discuksen lähdekoodia varmaankin jotenkin, mutta emme mielellämme sörki sitä. Sama juttu hymiöpalleroiden kanssa, niitäkin on joskus pyydetty poistettaviksi. Noudatamme foorumissa kultaista ohjenuoraa "jos se toimii, älä korjaa sitä". (:| Keskiviikkona,  17. maaliskuuta, 2004 - klo 17.38: |  | 

|  |       
 lu0ma

| Tuon tilalle vain vaihtaisi samankokoisen ja nimisen giffin:| Keskiviikkona,  17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.49: |  | 
   http://saku.bbs.fi/discus/icons/tree_g.gif

|  |       
 lu0ma

| (Köh, siis tuon linkin, ei hymiön)| Keskiviikkona,  17. maaliskuuta, 2004 - klo 21.50: |  | 

|  |       
 JPQ

| lu0ma: joo mutta salliiko foorumin käyttöoikeudet sitä ja jos tyyli pitäisi vaihtaa amiga tyyliksi niin tuon sinisen "palkin" taustanvärikin pitäisi uusia ja sen jälkeen myös foorumin logo että näyttää hyvältä.| Keskiviikkona,  17. maaliskuuta, 2004 - klo 23.21: |  | 
   PS. Minä tykkään nyky graffoistakin.

|  |       
 miksuh

| No ei noi folderi-ikonit mua häiritse. jotenkin siihen on jo tottunut, että tuommoinen ikoni tarkottaa folderia tai puurakenteen haaraa. On mulla kotonakin tuommoisia vastaavat käytössä kaikissa MUI-ohjelmissa, jotka käyttää NListtree.mcc:tä.| Torstaina,  18. maaliskuuta, 2004 - klo 18.29: |  | 

|  |