| 
| Kirjoittaja | Viesti |  |       
 Moderaattori

| Hyödyllistä informaatiota sisältävä viestiketju siirretty Tori-osastolta Classic Amigaan.| Maanantaina,  29. maaliskuuta, 2004 - klo 10.29: |  | 

|  |       
 TeemuK

| Elikkä ostattelisin A500 sopivaa 2Mb Agnusta. Lastun merkintä on ilmeisesti 8375 R0, 8375 R2 tai 8375. Itellä ei ole kyllä hajuakaan mikä malleista toimii A500:ssa, mut saahan sitä aina kokeilla =).| Keskiviikkona,  24. maaliskuuta, 2004 - klo 11.12: |  | 

|  |       
 zipper

| No se vaatii kyllä pienoispiirilevyn nimeltä Megachip2 tai Mini- Megachip tai Megichip jossa tila uudelle Agnukselle ja 1 MB muistia ja joka laitetaan vanhan Agnuksen tilalle. Tosin kai joku himotinaajaon istuttanut 2MB Agnuksen itse, mutta se vaatinee aikamoista kolvaamista jne. emolla.| Keskiviikkona,  24. maaliskuuta, 2004 - klo 12.57: |  | 
 Aminetissä taisi olla joku ohje.

|  |       
 jansa

| Mitäs hyötyä tuosta 2MB:n Agnuksesta on tai siis mitä se tekee?| Keskiviikkona,  24. maaliskuuta, 2004 - klo 13.38: |  | 

|  |       
 Pete

| Tietääkseni mahdollistaa chip muistin laajentamisen 2 MB.| Keskiviikkona,  24. maaliskuuta, 2004 - klo 19.35: |  | 

|  |       
 jansa

| Entäs mitä 2MB Gary sitten tekee? Huostaanotin nimittäin taannoin viissatasen, johon on lisätty tuommoinen.| Keskiviikkona,  24. maaliskuuta, 2004 - klo 22.06: |  | 

|  |       
 TeemuK

| Itse olin siinä uskossa, että 2Mb:n Agnus mahdollistaa 2Mb chip muistin käytön, jos pohjan lisämuistipaikkaan pistäisi vaikka 1.5Mb palikan..| Perjantaina,  26. maaliskuuta, 2004 - klo 10.48: |  | 
 Mut ei kyllä näillä meikäläisen tiedoilla ja taidoilla tulis muuta kuin sanomista jos itse yrittäis värkkäillä.

Kiitoksia asiantuntemuksesta =)

|  |       
 Frn

| TeemuK: Asiaan vaikuttaa tietysti myös se, mihin tuo muistilaajennus muistiavaruudessa sijoituu. Jos se menee pseudo-fast alueelle, niin ei se Obese Agnus sitä chipiksi muuta, ellei muistia saa mapattyä sinne chip-alueelle. Noista isommista laajennuksista sai joistain jumpperoitua osan chipiksi, mutta niissä oli Gary:n menevä piirilevy.| Perjantaina,  26. maaliskuuta, 2004 - klo 14.25: |  | 

|  |       
 Warlord

| Itselläni on A500:ssa 2 mb lisämuisti (trapdoor) + emolla värkättynä 2 mb:n Gary. Mitenkäs saan tuon yli 1,5 megan ylimenevän osan muistista käyttöön? Ilmeisesti jollain "ajuri-ohjelmalla"?| Tiistaina,  30. maaliskuuta, 2004 - klo 19.01: |  | 

|  |