Kirjoittaja |
Viesti |
tAUKKI
| Keskiviikkona, 11. helmikuuta, 2004 - klo 17.03: | | Olen taukkina unohtanut kuka on BBRV siis oikealta nimeltään ja mikä on hänen asemansa ? PS: täytyy olla toisen nimimerkin takana kun nolottaa.
|
hooligan/dcs
| Keskiviikkona, 11. helmikuuta, 2004 - klo 17.15: | | BB = Bill Buck RV = Raquel Velasco naimisissa, ceo @ genesi s.a.r.l
|
-
| Keskiviikkona, 11. helmikuuta, 2004 - klo 17.19: | | Vois laittaa keräyksen pystyyn että saataisiin irrotettua leikkauksella nämä yhteen kasvaneet henkilöt Taisi tämä aviopari ottaa turhan vakavasti "kunnes kuolema teidät erottaa" -sanonnan.
|
:
| Keskiviikkona, 11. helmikuuta, 2004 - klo 17.29: | | Mitenhän irkkaus hoituu.. toinen hoitaa näppiksen vasemman ja toinen oikean puolen.. vaatii harjoittelua moinen
|
_
| Keskiviikkona, 11. helmikuuta, 2004 - klo 17.36: | | Tai siten kuten monissa perheissä - vaimo nalkuttaa taustalla ja aviomies tekee työtä käskettyä
|
JPQ
| Keskiviikkona, 11. helmikuuta, 2004 - klo 18.34: | | _: hehee tai onko niin että toinen lukee ruudulta ja toinen naputtelee vastaukset. ps. on teidän nimimerkeissä mielikuvista. pps. minä olin se tAUKKI kuten varmaan ette arvanneet.
|
|