Kirjoittaja |
Viesti |
Pate
| Maanantaina, 8. joulukuuta, 2003 - klo 18.45: | | Oletteko kiinnittäneet huomiota videofirma Makuunin mainokseen, missä sanotaan jotakuinkin näin: "Ennätysjahdissa mukana Kokis, Pringles ja Boogie"
|
JPQ
| Maanantaina, 8. joulukuuta, 2003 - klo 18.54: | | Pete: olen kiinnittänyt ja toivon totisesti että se on bu"u"gi ei Boogie.
|
Boogie
| Perjantaina, 12. joulukuuta, 2003 - klo 0.00: | | Onhan noita muitakin, mm. se Einin kanssa keikkaa heittävä, Kuopiolainen kehonrakentaja, sekä s-e Mesa
|
JPQ
| Perjantaina, 12. joulukuuta, 2003 - klo 0.33: | | Boogie: toki mutta vain aidot lasketaan halpoja kopioita emme laske. Kuka toi s-e Mesa on ? PS: jännää että vihdoin sinäkin löysit foorumin.
|
zipper
| Perjantaina, 12. joulukuuta, 2003 - klo 11.06: | | No onhan Boogie jo vanha forumisti, mutta aika hiljainen...
|
Boogie/GE
| Keskiviikkona, 17. joulukuuta, 2003 - klo 19.27: | | www.mesaboogie.com - Voihan Boogie olla mukana sponsoroimassa 'melkein mitä tahansa'. Syyt hiljaisuuteeni ovat selkeät: Sen verran jäävi olen tänne - Mieluummin käännetään todellisuutta sen verran, että Amiga-ohjelmia ja -laitteita on saatavilla, kuin että kuution kuudennelle sivulle kirjoittelisin, eikö näin Ja yleinen osallistuminen esim. AmigaOS, Pegasos, CatWeasel-II, yms. -aiheisiin olisi periaatteessa ja käytännössä typerää, koska: 1. Olen oikeusvastuullinen ja 2. Eturistiriitainen (idioteemaflirtti olisi tietenkin hyvinkin mielenkiintoista...) - muuten viihtyisin seurassa niin...
|
|