Kirjoittaja |
Viesti |
newbie
| Lauantaina, 1. marraskuuta, 2003 - klo 16.10: | | Olen laittamassa A1200:seen kovalevyä mutta en oikein tiedä mikä filesysteemi kannattais asentaa siihen. Kumpi lienee parempi: SmartFilesystem vai OS 3.5:n mukana tullut filesysteemi? Ja mikä on suurin tiedostonimen pituus kummassakin?
|
JPQ
| Lauantaina, 1. marraskuuta, 2003 - klo 17.05: | | Oliko SFS:ässä romin rajoituksesta johtuen 106 mutta melkein varma olen siitä että 3.5:den Filesysteemkin kanssa raja on 30. Noi arvot siis muistin varassa ja filesysteemeitä en rupea suosittelemaan jätän sen toisille.
|
itix
| Lauantaina, 1. marraskuuta, 2003 - klo 17.21: | | Pisin mahdollinen tiedostonimi SFS:llä on 107 merkkiä. En kyllä muista oliko 3.5:ssa päivitetty FFS:ää niin että se tukee yli 30 merkin tiedostonimiä. Mutta SFS voi olla parempi vaihtoehto koska siinä levy ei voi koskaan mennä unvalidated tilaan.
|
hooligan/dcs
| Lauantaina, 1. marraskuuta, 2003 - klo 17.26: | | SFS on toiminut mulla ENSIMMÄISESTÄ betasta lähtien ilman mitään ongelmia, joten luotettavampaa filesysteemiä saa hakea. Suosittelen.
|
| Lauantaina, 1. marraskuuta, 2003 - klo 21.36: | | Mulla on pääkovalevylla (9.1 gt) ollu PFS3 jo yli 3 vuotta eikä mitään ongelmia oo ollu. toisella kovalevyllä on uusin SFS ja sekin toimii hyvin. mut tuo PFS3 on varmaankin nopeampi filesysteemi kuin SFS.
|
miksuh
| Maanantaina, 3. marraskuuta, 2003 - klo 17.42: | | Ville joo PFS3 on toiminu mullakin ongelmitta. Harmi vaan että sen kehitys on lopetettu ja ei ole PPC versiota
|